Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelusta

Vierailija
27.10.2013 |

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä. Ollaan suudeltu ja läheisyyttä muutenkin ollut, mutta ei seksiä (emme ole koskaan tavanneet toistemme kotona).
Minua hieman kummastuttaa kuitenkin se seikka, että vaikka hän selvästi nauttii läheisyydestä, hyväilystä ja suutelusta, on siinä aloitteellinenkin, niin koskaan hän ei käytä kieltä ollenkaan.
En nyt todellakaan tarkoita sellaista että pitäisi tunkea kieli juurta myöten kurkkuun, vaan itselläni on tapana "hienovaraisesti" käyttää kieltäkin välillä. Nyt enemmänkin kyse on "pussailusta", mikä toki mukavaa sekin. Onko hän vain arka, tottumaton suutelija vai mitä hittoa? Kyse kuitenkin ihan aikuisesta miehestä eikä teinipojasta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se hyvä, että kaikille löytyy vastaparit tässäkin asiassa. on niitä joille riittää "yksinkertaiset" vain huulilla pussailu ja niitä jotka haluavat vähän vaihtelua kielen kanssa. kielisuudelmiakin on ihan tasan kaksi lajia: hyviä ja huonoja. ja huonot ovat ällöttäviä, hyvät taas ihan omaa luokkaansa. hyvä kielisuudelma voi tehdä melkein orgasmin.. (oliskohan joku saanutkin?)

Vierailija
2/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, gallup: Kuinka monelle riittää vain huulilla pussailu? Kuinka monen mielestä kieli kuuluu ottaa mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltä kiitos. Taitavasti ei tunkeilevasti.

Vierailija
4/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eniten suu raollaan suutelemista ja sellaista, jossa käytetään hieman kieltä ja näykitään silloin tällöin kevyesti. Kieli kurkkuun -tyyli ällöttää, mutta suut täysin kiinni suutelemisesta taas tulee mieleen vain pikkulapsien pussailu leikkimökin takana...

Olen kyllä tavannut suutelijoita, joiden kanssa kemiat eivät kohdanneet lainkaan: yksi nuoli puoli naamaa, toinen moiskautteli inhottavasti märkiä pusuja (valitettavasti sama tyyli heijastui suuseksiinkin). Yäk! Eniten ällöttää, jos joku suutelee oikein märästi tai pitää ihmeellistä litisevää ääntä. Silloin menee kyllä kaikki kiinnostus kyseistä tyyppiä kohtaan, en voi mitään.

N26

Vierailija
5/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huippukielesuutelija, i love it! ehkä se mies ei osaa, joten neuvo sitä: näytä sopivassa tilanteessa mitä tehdä. sano vaikka että työnnä kieli rennosti ulos ja sitten nuolaiset sitä kieltä. miehet on oppivaisia, kaikki mun opettamat on olleet tyytyväisiä. 

suomalaiset miehet on vähän huonoja suutelijoita kun täällä siirrytään seksiin niin nopeasti ja nuorina. 

Vierailija
6/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja 17, samaa mieltä! Täytyy tsekata vielä miten homma luonnistuu kotioloissa ;)

ap

Vierailija
7/20 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei pidä siitä? Oletko ajatellut, että ihmiset ovat erilaisia erilaisin mieltymyksin?

Olet kuitenkin siis tehnyt aloitteen "kielen käytöstä" ja osoittanut miehelle, että sen ottaminen mukaan on ok?

Vierailija
9/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tuollaisia pelkkiä huuli-suutelijoita, ja valitettavasti olen ne jättänyt, koska en siitä pidä. Minusta seksin ja koko suhteenkin yksi tärkeimmistä asioista on taitava & yhteensopiva suuteleminen..

Vierailija
10/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan sekin mahdollista ettei vain pidä. Siinä tapauksessa on ensimmäinen kohdalleni osunut sitä sorttia :).
Itse olen pari kertaa kyllä kokeilevasti kieltä yrittänyt "tarjoilla", ei ole poiskaan karannut, mutta ei lähtenyt varsinaisesti mukaankaan.

ap

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 14:46"]

Ehkä se ei pidä siitä? Oletko ajatellut, että ihmiset ovat erilaisia erilaisin mieltymyksin? Olet kuitenkin siis tehnyt aloitteen "kielen käytöstä" ja osoittanut miehelle, että sen ottaminen mukaan on ok?

[/quote]

Vierailija
11/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkää kiihottuvansa liikaa?

Vierailija
12/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en esimerksi pidä kielellä suutelusta juurikaan! Aina välillä se sopii tilanteeseen ja hetkeen, mutta yleensä tulee vain hieman typerä olo (kunnon walk down on the memory lane, aikaan kun oli teini-ikäinen), jos vastapuoli heti työntää kielensä suuhuni : D Viimeksi näin kävi erään ihmisen kanssa pari viikkoa sitten, ja repesin nauramaan ja kysyin: "Mitä sä oikein sillä kielellä teet, yritätkö tukehduttaa mut?" Ei ollut ehkä se toivottu vaikutus.. Mutta se oli pelottavaa! Ei todellakaan mitään kielenkärjellä pyörittelyä ja kiusoittelua, vaan koko kieli vain suuhun. Parasta oli, että tällä mun reaktiollani ei ollut edes mitään vaikutusta, sama meno jatkui heti.. Tai siis, yritti jatkua : D

Vierailija
13/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 15:31"]

No, mä en esimerksi pidä kielellä suutelusta juurikaan! Aina välillä se sopii tilanteeseen ja hetkeen, mutta yleensä tulee vain hieman typerä olo (kunnon walk down on the memory lane, aikaan kun oli teini-ikäinen), jos vastapuoli heti työntää kielensä suuhuni : D Viimeksi näin kävi erään ihmisen kanssa pari viikkoa sitten, ja repesin nauramaan ja kysyin: "Mitä sä oikein sillä kielellä teet, yritätkö tukehduttaa mut?" Ei ollut ehkä se toivottu vaikutus.. Mutta se oli pelottavaa! Ei todellakaan mitään kielenkärjellä pyörittelyä ja kiusoittelua, vaan koko kieli vain suuhun. Parasta oli, että tällä mun reaktiollani ei ollut edes mitään vaikutusta, sama meno jatkui heti.. Tai siis, yritti jatkua : D

[/quote]

Ja ikää sulla nyt oli..?

Vierailija
14/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen työntäminen saa lähinnä naurattamaan, ei kiitos.

Vierailija
15/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kielisuudelmista OLLENKAAN.

Vierailija
16/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullako? : D Mahtavan upeat 21 vuotta! Ilmeisesti olen nyt tehnyt jotain perustavanlaatuisesti väärää, mitä suuteluun tulee..

En kai vain ole vielä oppinut siihen perinteiseen naisen rooliin, jossa seksin pitää olla vakavaa, ei missään nimessä hauskaa, eikä ainakaan saa kertoa toiselle, jos joku ei tunnu hyvältä ; )

Vierailija
17/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Niin, kirjoituksen perusteella tuntui vain ettei noista sun teinivuosista ole niin kovin kauaa ;).

Vierailija
18/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä juuri, arvet on vielä liian tuoreet ; )

Vierailija
19/20 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kotioloissa testattu - kyllä kielikin kelpaa ja löytyy ;)

ap

Vierailija
20/20 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia on juurikin niin kuin joku jo aiemmin arveli: Mies ei tohdi antautua kovin kiihkeään suuteloon, koska pelkää kiihottuvansa liikaa. Onhan se noloa olla heppi ojossa jossain missä nyt olette tapailleetkaan, jos ei edes jomman kumman luona missä mahdollisesti pääsisi tekemään stondikselle jotain.