Näyttääkö teidän mielestä Katen silmä oudolta tässä kuvassa?
Kommentit (17)
Silmä hädin tuskin näkyy. En siis näe mitään outoa.
Katen silmäthän ovat ihan eri paria, olleet aina.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/18/article-2465723-18D2471A00000578-418_306x868.jpg
Jotain hassua tosiaan tuossa silmässä on. Vauvallakin on jotenkin oudon muotoinen nenä, mutta söpö vauva kyllä on silti.
mulle kavi noin ekan synnytyksen jalkeen. toinen puoli kasvoista valahti ja toinen silma siina samalla. ihan ku oisin saanut aivoverenvuodon. mut en ole saanut. en tieda mista johtuu
Joka tapauksessa käyttää liikaa kajalia alaluomessa. Se pienentää silmää, vanhentaa, antaa kovan ilmeen ja on vähän sutturamaista. Ylipäätään pari kiloa lisää tekisi hänelle hyvää. Esimerkiksi tiukoissa farkuissa hän näyttää esiteini-ikäiseltä.
Ihana kuva Williamista, Katesta ja Georgesta
Minkä takia Katen piti valita ylleen saman värinen vaate kuin Georgen kastemekko? Nyt ei tiedä, missä George loppu ja Kate alkaa. Huono valinta.
Kate on kyllä mielettömän kaunis, mutta kieltämättä tuossa kuvassa silmä näyttää suorastaan pelottavalta. Katsoin samaa jo aiemmin, mutta ajattelin että olen ainoa jonka mielestä silmä on oudon näköinen. Muuten kyllä ihana kuva!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:49"]
Joka tapauksessa käyttää liikaa kajalia alaluomessa. Se pienentää silmää, vanhentaa, antaa kovan ilmeen ja on vähän sutturamaista. Ylipäätään pari kiloa lisää tekisi hänelle hyvää. Esimerkiksi tiukoissa farkuissa hän näyttää esiteini-ikäiseltä.
[/quote]
Kyllä se vielä kiloja saa luiden ympärille, sellaista se naisena oleminen on.
Olin itsekkin tikkulaiha nuorempana ja vielä lapset saatuani, mutta vuosien myötä kilot tarttui.
Kulmakarvat ennemminkin näyttävät oudoilta: liian tummat!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:49"]
Kate on kyllä mielettömän kaunis, mutta kieltämättä tuossa kuvassa silmä näyttää suorastaan pelottavalta. Katsoin samaa jo aiemmin, mutta ajattelin että olen ainoa jonka mielestä silmä on oudon näköinen. Muuten kyllä ihana kuva!
[/quote]
Kateko mielettömän kaunis?? Kyllä mielipiteet eroavat. Minusta hän ei ole mitenkään viehättävä. Ehkä jos osaisi meikata, niin jotain olisi tehtävissä. Mutta kun ei, kajalia pitää olla niin että riittäisi koko kuningashuoneen naisille.
Eikä ole naisen elämä lihoamista. Mä olen 45 v ja painan saman kuin 18 v. Ei ne kilot vaan jotenkin mystisesti "kerry". Ei kertyneet lasten jälkeen eikä nyt keski-iässä. En syö edelleenkään mitään paskaa (karkkeja, limsaa, pullaa jne) oikeastaan ruokavalio on vaan parantunut, joten vaikea nähdä että alkaisin yhtäkkiä lihoa.
Ihan turha uskotella itselleen että se oma pulskistuminen on joku normi.
Todella kaunis ja erittäin onnellinen perhe.
En käsitä miten täällä joku tätäkin kuvaa arvostelee. Teille ei todellakaan kelpaa mikään. Ei, vaikka itse olette ties mitä ylipainoisia eukkoja, miehenne toisten naisten perässä juoksevia kaljamahaisia vaimonhakkaajia ja lapset ties mitä käytöshäiriöisiä vahinkoja. Uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:08"]
Eikä ole naisen elämä lihoamista. Mä olen 45 v ja painan saman kuin 18 v. Ei ne kilot vaan jotenkin mystisesti "kerry". Ei kertyneet lasten jälkeen eikä nyt keski-iässä. En syö edelleenkään mitään paskaa (karkkeja, limsaa, pullaa jne) oikeastaan ruokavalio on vaan parantunut, joten vaikea nähdä että alkaisin yhtäkkiä lihoa.
Ihan turha uskotella itselleen että se oma pulskistuminen on joku normi.
[/quote]
Totta on tietysti, ettei kaikki naiset saa koskaan kauniita kaarevia naisellisia muotoja. Taustalla saattaa olla joitain ruoansulatuselimistön poikkeavuuksia, joissa ravinteet eivät imeydy kunnolla, hormonihäiriöitä tai muuta vastaavaa.
Oisko tummien varjojen seasta yritetty tuoda esille iirstä ja se tehty liian vaaleaksi phothoppaamalla. Näyttää kuolleen kalan silmältä.