Jos miehiä on liikaa
Niin että kaikille miehille ei riitä naisia, niin suosittelen lämpimästä kiinnostumaan miehistä. Tosin ei toinen mieskään välttämättä uhriutunutta ja toivonsa menettänyttä angstaajaa huoli, joten vähän pitäis tsempata. Ongelma ratkaistu!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, en vaan pysty innostumaan toisista miehistä koska olen umpihetero.
Niin sitä on esim. ennen vankilaan tai haaksirikkoon joutumista ajatellut moni ja kas kun onkin alkanut maistua. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, en vaan pysty innostumaan toisista miehistä koska olen umpihetero.
Siis tällä palstallahan te ette mistään muusta puhukaan kuin muista miehistä? Leukalinjoista ja varallisuudesta ja statuksesta ja pituudesta ja sen semmoisista. Tule kaapista ihan rohkeasti.
jos miehet tienaa enemmän kuin naiset suosittelen lämpimästi tottumaan elämään nuukasti sen sijaan että alkaa uhriutumaan.
Itseasiassa, Suomessa on 70 000 naista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä on esim. ennen vankilaan tai haaksirikkoon joutumista ajatellut moni ja kas kun onkin alkanut maistua. Tsemppiä!
Riippunee myös seksivietistä. Itse samaistun askeettiseen soturimunkkiin keskittyen muihin asioihin kuin seksiin.
Mä voisin ihan hyvin ottaa parikin miestä, mutta aviomieheni ei taitaisi siihen suostua.
Paljon parempi ratkaisu olisi luopua alfailusta ja mustasukkaisuudesta ja jakaa sama nainen vaikka 3 miehen kanssa niin silleen kaikille riittäisi 1/3 nainen.
En kyllä jaksaisi montaa miestä, tuossa yhdessäkin riittää hommaa.