Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehiä on liikaa

Vierailija
10.09.2020 |

Niin että kaikille miehille ei riitä naisia, niin suosittelen lämpimästä kiinnostumaan miehistä. Tosin ei toinen mieskään välttämättä uhriutunutta ja toivonsa menettänyttä angstaajaa huoli, joten vähän pitäis tsempata. Ongelma ratkaistu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, en vaan pysty innostumaan toisista miehistä koska olen umpihetero.

Vierailija
2/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä, en vaan pysty innostumaan toisista miehistä koska olen umpihetero.

Niin sitä on esim. ennen vankilaan tai haaksirikkoon joutumista ajatellut moni ja kas kun onkin alkanut maistua. Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tällä palstallahan te ette mistään muusta puhukaan kuin muista miehistä? Leukalinjoista ja varallisuudesta ja statuksesta ja pituudesta ja sen semmoisista. Tule kaapista ihan rohkeasti.

Vierailija
5/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehet tienaa enemmän kuin naiset suosittelen lämpimästi tottumaan elämään nuukasti sen sijaan että alkaa uhriutumaan.

Vierailija
6/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, Suomessa on 70 000 naista enemmän.

Vierailija
7/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä on esim. ennen vankilaan tai haaksirikkoon joutumista ajatellut moni ja kas kun onkin alkanut maistua. Tsemppiä!

Riippunee myös seksivietistä. Itse samaistun askeettiseen soturimunkkiin keskittyen muihin asioihin kuin seksiin.

Vierailija
8/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihan hyvin ottaa parikin miestä, mutta aviomieheni ei taitaisi siihen suostua.

Vierailija
9/10 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi ratkaisu olisi luopua alfailusta ja mustasukkaisuudesta ja jakaa sama nainen vaikka 3 miehen kanssa niin silleen kaikille riittäisi 1/3 nainen.

Vierailija
10/10 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi montaa miestä, tuossa yhdessäkin riittää hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi