Mitä hyvää vanhasta pullasta? Vähän jo kuivahtanut mutta ihan käyttökelpoista vielä. Netistä varmaan löytyy jos jonkinlaista ohjetta mutta kysyisin ensin täältä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä ritareita tietenkin.
Olin kans tulossa sanomaan tätä. Mikään ei ole niin hyvää kuin köyhät ritarit, kunnolla vaan hilloa ja kermavaahtoa päälle.
Pullavanukasta uunissa ja kyytipojaksi vaniljakastiketta.
Entisajan herkku jälkiruoka.
Pullavanukas on minun herkkua, sen kaveriksi kun olisi vielä vaniljakastiketta. Köyhät ritarit on nopeita ja helppoja. Lapsuudessa äiti kuivasi puolitettuja pullapitkosiivuja uunissa korpuiksi, ne oli hyviä.
Köyhiä ritareita sadeillan iloksi. Tai siis ainakin tällä seudulla sataa ja tulee.
Käy ulkona syöttämässä pikkulintuja ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kans tulossa sanomaan tätä. Mikään ei ole niin hyvää kuin köyhät ritarit, kunnolla vaan hilloa ja kermavaahtoa päälle.
Näin just. Mutta kermavaahdon kanssa ovat rikkaita ritareita (meillä lapsena näin).
t. 50+
Alkoi just tekemään mieli köyhiä ritareita. Yleensä minulla ei ole pullaa, mutta paahtoleipää on pakkasessa. Siitäkin saa hyvät köyhät ritarit kun liottaa leivän munamaidossa, jossa on sokeria ja kardemummaa ja paistaa voissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just. Mutta kermavaahdon kanssa ovat rikkaita ritareita (meillä lapsena näin).
t. 50+
Meillä mummon "rikkaat ritarit" oli puolukkahillon ja kermavaahdon kanssa. Ja köyhät ritarit siis mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa. Ai että olivat hyviä.
Minä söisin sellaisenaan, tai 10 sekuntia mikrossa ja voita päälle.
Pullavanukas ja köyhät ritarit, pappilan hätävara. Joskus kuivuuteen auttaa, jos pullan päälle pirskottelee maitoa ja lämmittää mikrossa miedolla lämmöllä.
Hyvää ja hyvyyttä voi olla myös antaminen.
Terv. Ehdotin pikkulintujen ruokintaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja hyvyyttä voi olla myös antaminen.
Terv. Ehdotin pikkulintujen ruokintaa.
Ei, koska pulla on linnuille epäterveellistä.
Kiitokset! Laittaisittteko reseptien kera näitä vinkkejä! <3
Suosikkireseptienne kanssa!
Ikä ja terveys menee kun alan kuukkeloimaan ja sitten jää tekemättä ja menee haaskuuseen kaikki. :(