Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahmimishäiriöstä kärsiviä?

Vierailija
26.10.2013 |

onko teitä muita? en voi koskaan syödä normaalisti.joko ahmin tai laihdutan ja nykyään ei laihdutuskaan ole onnistunut.nyt olen raskaanakin. masentaa tietyt asiat ja traumoista johtuvaa tää on. en huoli lääkityksiä ne ei auta ja lihottaa vaan entisestään.olen 90 kiloinen ja 169 pitkä.ikinä ennen en sentään näin paksu ole ollut,muttakun masentaa enemmän kuin ennen.en ymmärrä anorektikoita.....miten he voivat jaksaa masennuksen ilman mitään herkkuja kun ei muutakaan tekemistä ole kuin herkuttelu. ja se auttaa.jos masentaa niin ei pääse lenkille.se vaan ei kiinnosta.kiinnostais hevoset ja hevosella ajaminen mutten sinnekään pääse. ystäviä ei ole,mies ei auta pätkääkään missään,sotkee vain kaaokseen koko huushollin.tää on kuin kaatopaikka mun miehen takia.on vielä jaksettava yksin valvoa tuon vauvan kanssa vaikka raskauskin on väsyttävää.välillä mua ei masenna ollenkaan mutta silloinkaan en pysty olla ahmimatta leivoksia.4

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuka tuollaisen ongelmavyyhden (ja vielä paksunkin) on mennyt tiineeksi pökkimään?

Vierailija
2/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa..... vaikka talo olisi asuinkelvottoman sotkuinen, ja minä olisin väsynyt niin on PAKKO tehä ees vehnäjauhosta,rasvasta ja rahkasta taikinaa äkkiä mitä syödä jos ei muuta hyvää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa, että on minullakin toki kokemusta ahmimisesta.

Juuri söin kahvin kanssa kokonaisen Dancaken banaanikakun: 1666 kcal jo yksistään siitä.

Sickening! En vain pystynyt lopettamaan kun oli niin namia.

Vierailija
4/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteineni kuulemma.[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:52"]

Anteeksi, mutta kuka tuollaisen ongelmavyyhden (ja vielä paksunkin) on mennyt tiineeksi pökkimään?

[/quote] mieheni joka sanoi ettei ole koskaan kauniimpaa nähnyt. olin silloin 70 kiloinen ja olen kaunis nainen,pitkine mustine hiuksineni ja kasvonpiirteineni,kuulemma. anteeksi vaan. raskaudet ovat tehneet osansa kun jouduin vuodelepoon. en ole aina ollut näin paksu.mieheni oli aivan pökerryksissään kun näki minut eka kerran.

.

Vierailija
5/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, nyt on tosi paha kausi kun puolessa toista kuukaudessa paino noussu 5 kg :( Masentaa ihan heleesti :(

Vierailija
6/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:59"]

piirteineni kuulemma.[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 19:52"]

[/quote] mieheni joka sanoi ettei ole koskaan kauniimpaa nähnyt. olin silloin 70 kiloinen ja olen kaunis nainen,pitkine mustine hiuksineni ja kasvonpiirteineni,kuulemma. anteeksi vaan. raskaudet ovat tehneet osansa kun jouduin vuodelepoon. en ole aina ollut näin paksu.mieheni oli aivan pökerryksissään kun näki minut eka kerran.

.

[/quote]

Älä sitten päästä kauneuttasi rapistumaan.

Jätät ne paskat syömättä. Ei se sen hankalampaa voi olla.

Vierailija
7/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin parantua. auttaiskohan mtt. olen huomannut että jos sairaanhoitajalle puhuu niin yhtätyhjän kanssa. en tarvitse tosiaankaan ruokavalio ohjeita vaan apua ahmimis häiriöön. olen itse hoitaja ja jatkanut vielä liikuntalääkiksessä.....mutta sairastua voi kuka vaan.....opinnot jäi kesken.minä jos kuka tiedän ihmisen elimistöstä ja sen toiminnasta ja anatomiasta paljon sekä ruokavalion ja liikunnan vaikutuksesta terveyteen ja sairauksiin. mutta miten saisin apua? lääkitystä en huoli tietyistä syistä ja sitä vaan tarjotaan ei muuta. akillesjänteen ja kantapään rasvapatjan kiinnittymiskohdan tulehdus aiheuttaa tuskallista kipua kun seison tai kävelen. toki omistan hyvät terveyskengät.olen niin väsynyt että mikä vaan ruokakaapista kelpaa kunhan muka jotain napostelee.yhden päivän koitin olla ahmimatta ja söin vain rahkaa,päällä marjoja,ruisleipää,vihanneksia,pari perunaa ja kastiketta. fruktoosilla makeutettua omatekoista mansikkakiisseliä.kunnes vapisin iltapäivällä ja oli henkisesti niin kamala olo että oli pakko ottaa sitä keksiä taas ja kaakaota ja leipää missä oli margariinia liian paljon.sitten tuli hyvä tasapainoinen olo ja pystyi nukkumaan....ihan kipeetä.

Vierailija
8/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeeko miehesi sinua pyrkimyksissäsi  kohti terveempää suhtautumista ruokaan?

Vierailija
9/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin fruktoosi on viimeinen, mitä ahmimishäiriöinen tai kukaan muukaan saisi syödä. Se tekee insuliineille niin paljon hallaa, ettei ole tosikaan..

Outoa, jos sinulla on kertomasi koulutus ja luulet fruktoosin olevan jotenkin terveellisempää kuin tavallinen sokeri.

Vierailija
10/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 20:31"]

Ainakin fruktoosi on viimeinen, mitä ahmimishäiriöinen tai kukaan muukaan saisi syödä. Se tekee insuliineille niin paljon hallaa, ettei ole tosikaan..

Outoa, jos sinulla on kertomasi koulutus ja luulet fruktoosin olevan jotenkin terveellisempää kuin tavallinen sokeri. en syö sitä juuri ollenkaan mutta makeutin sen kiisselin sillä. mikä sinä olet koulutukseltasi? 

[/quote]

Vierailija
11/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 20:22"]

Tukeeko miehesi sinua pyrkimyksissäsi  kohti terveempää suhtautumista ruokaan?

[/quote]   ei auta. päin vastoin minä olen se joka saarnan mitä ei saa syödä ja mitä pitäisi ja meillä onkin terveellistä ruokaa. mutta kun sen lisäksi salaa ahmin kaikkea enkä kehtaa kertoa miehelleni siitä kovin paljoa.

Vierailija
12/16 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja! Missä asut? Kärsin itse samasta ongelmasta, ahmimista ja laihduttamista. Yksinäisyyttä. Soita jos olet jossain Uudenmaan alueella ja kaipaat myös tukea ja ystävää. Olen 30v sinkku nainen itiksestä. Hevostausta.

P.0442022383/Eija

Vierailija
13/16 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin äsken litran jäätelöä. Et ole yksin. 

Vierailija
14/16 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet itsekurittomat läskit käyttää ahmimishäiriötä tekosyynä lihavuudelle

Vierailija
15/16 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis saada kaikkia ravintoaineita tai mitä lie vitamiineja tarpeeks, nukkua riittävästi ja yksinkertasesti olla pääkoppa kunnossa, koska muuten syöminen on vaan tunnesyömistä tai tekemisen puutetta. Ite jopa rankaisen itteeni ahmimalla, koska tiedän, että se on haitallista ja haluaisin laihduttaa joten tahallani pilaan sen, ja kiusaan itseäni. Ja ahmin kunnes melkein oksennan. Mua tosin ei kaduta yleensä, jostain syystä.

Ite oon varmaan nyt 5 vuotta joko ollut syömättä, tai ahminut, samalla tullen kokoajan entistä alakuloisemmaksi. Olen pysynyt alipainoisena tällä tahattomalla syömättömyys/ahmimis -taktiikalla muutaman vuoden.

Viime kesänä aloin ahmia tarkoituksellisesti, söin päivittäin ihan järjettömästi, ja paino nousi alle kuukaudessa 7 kiloa. Nyt olen 9 kiloa painavampi kuin vuosi sitten. Mulla on myös ollut todellisia mielenterveysongelmia vuoden ajan, alkoi ennen tätä kunnon ahmimiskautta. Eli hoitakaa se pääkoppa kuntoon tai se vaikuttaa syömiseen.

Vierailija
16/16 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain annatte itsellenne syödä mitä vain. Minä sain syömähäiriön kuriin antamalla itselleni luvan syödä. Sitten ei enää tehnyt niin paljon mieli kaikenlaista. Paino nousi aluksi, mutta tasaantui sitten. Aluksi painon nouseminen tuntui hirveältä, mutta halusin eroon syömähäiriöstä ja jatkoin salivalla linjallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi