Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juuri löi minua

Vierailija
26.10.2013 |

Haukkunut monta päivää ja kun puolustin itseäni ensin retuutti ja huusi. Hetkeä myöhemmin läimäisi olkapäähän niin että satutti. Vauva oli mulla sylissä. Olisiko jotain numeroa minne voisi soittaa että saisi nyt jotain tukea ?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:00"]Ei se naistenlinja ole tänään käytössä. Oisko muuta paikkaa? Oon varmaan pahasti läheisriippuvainen kun säälin sitä kun se tuolla siivoaa sovinnoksi[/quote]

Oliskohan nyt parempi unohtaa naistenlinjat ja poliisit, nostaa perseensä ylös netin äärestä ja mennä juttelemaan sen miehen kanssa tapahtuneesta (mitä siihen sitten kaikkea liittyykään).

Vierailija
22/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 14:59"]

Eihän nyt tuollaisesta putkaan viedä! Korkeintaan poliisi tulee puhuttelemaan kotiin (jos mies ei ole raivohullussa tilassa/kaatokännissä).

Ja nyt olemme kuulleet vain ap:n version asiasta. Mutta kuten aina, nämä aloitukset uppoavat av-mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Todellisuus voi olla jotain ihan muuta.

[/quote]

Kuinka monta versiota voi olla siitä, että mies lyö naista jolla on vauva sylissä? Ei siitä saa mitenkään hyväksyttävää tekoa.

[/quote]

Ainakin kaksi. Löi. Ei lyönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:30"]

Jos mies JUURI löi sinua vauva sylissä niin luulisi että ihminen tekisi jotain muuta kun istahtais koneelle vauva sivulle ilmoittamaan asiasta.

Itse ainakin tekisin muuta.

[/quote]

Minä kirjoitin ton ja olen kiitos ollut vastaavanlaisessa tilanteessa.

poistuin paikalta niin nopeasti kun pääsin ja otin puhelimen kauniiseen no veriseen käteen ja soitin apua heti. Ei ollut vaikeeta muuta kun puhuminen siinä itkissä. Hätäkeskus kuitenkin ymmärsi mitä puhelimeen itkin.

Vierailija
24/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:09"]

Jos mies JUURI löi sinua vauva sylissä niin luulisi että ihminen tekisi jotain muuta kun istahtais koneelle vauva sivulle ilmoittamaan asiasta.

[/quote]

poistuin paikalta niin nopeasti kun pääsin ja otin puhelimen kauniiseen no veriseen käteen ja soitin apua heti. Ei ollut vaikeeta muuta kun puhuminen siinä itkissä. Hätäkeskus kuitenkin ymmärsi mitä puhelimeen itkin.

[/quote]

Ja sulle on täysin vieras ajatus, että toinen ihminen reagoi tapahtumaan täysin päinvastaisesti?

Vierailija
25/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

Ja sulle on täysin vieras ajatus, että toinen ihminen reagoi tapahtumaan täysin päinvastaisesti?

[/quote]

Ei mutta jos siinä on vauvakin mukana niin kannattais ensin huolehtia sen turvallisuudesta eikä miettiä mihin kehtaa soittaa.

Vierailija
26/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin putkaan jonkun ämmän takia, ei tarttis ikinä nokkaansa näyttää. Lähtiessä sanoisin, että kerää kamppeensa ja häipyy aamuun mennessä kun tulen takaisin.

En ymmärrä, miksei miehet heitä näitä haaskoja yksiselitteisesti pihalle? Miestenhän ne talot useimmiten on - ja jos Suomessa kourallinen poikkeuksia, se ei feministi-kullat tee siitä normia.

Vierailija
27/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla kaikki viestit ovat joidenkin mammojen mielestä provoja. Nämä mammat katselevat maailmaa ruusunpunaisten lasien ja oman pikku tietsikkansa takaa maailmassa, jossa ei koskaan tapahdu mitään. Ja kun itsellä ei ole kokemusta mistään, niin eihän niin voi tapahtua muillekaan. Kyllästyttävää kun joka ketjussa joku vinkuu, että "provo, ei ole mahdollista, Porvoossako näin kävi."  Miten joku jaksaa.

Vierailija
28/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 17:30"]

AV:lla kaikki viestit ovat joidenkin mammojen mielestä provoja. Nämä mammat katselevat maailmaa ruusunpunaisten lasien ja oman pikku tietsikkansa takaa maailmassa, jossa ei koskaan tapahdu mitään. Ja kun itsellä ei ole kokemusta mistään, niin eihän niin voi tapahtua muillekaan. Kyllästyttävää kun joka ketjussa joku vinkuu, että "provo, ei ole mahdollista, Porvoossako näin kävi."  Miten joku jaksaa.

[/quote]

mietin , että varmaan liian järkyttävää asiaa käsiteltäväksi kun ei muuten tosiaan ole käsitystä mistään. :(

Vierailija
30/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 16:00"]Ei se naistenlinja ole tänään käytössä. Oisko muuta paikkaa? Oon varmaan pahasti läheisriippuvainen kun säälin sitä kun se tuolla siivoaa sovinnoksi[/quote]

Oliskohan nyt parempi unohtaa naistenlinjat ja poliisit, nostaa perseensä ylös netin äärestä ja mennä juttelemaan sen miehen kanssa tapahtuneesta (mitä siihen sitten kaikkea liittyykään).

[/quote]  joo ei ollu hyvä ajatus mennä juttelemaan... :(

Vierailija
31/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 21:43"]

tämä on auki:

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/valtakunnallinen_kriisipuhelin

[/quote]kiitos

Vierailija
32/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta nää sairaat ihmiset täällä jotka vaan jaksaa vittuilla hädässä oleville...

Vierailija
33/34 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on niin kovin pahoillaan , mutta en nyt vaan jotenkin jaksa kattoa koko äijää. :(

Vierailija
34/34 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tämä lyöminen on toistunut?! Sanon viisaan neuvon,jätä tämä mies.Mies joka saa naisen kokemaan itsensä turvattomaksi,lyö ..ja vieläpä silloin kun sinulla on pieni vauva sylissä ei todellakaan ole  sellainen kenen kanssa kannattaa haaskata yhtään enempää aikaa.Toivottavasti saat jostain tukea tilanteeseesi pian.Enkeleitä sinulle ja pienokaisellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän