Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juuri löi minua

Vierailija
26.10.2013 |

Haukkunut monta päivää ja kun puolustin itseäni ensin retuutti ja huusi. Hetkeä myöhemmin läimäisi olkapäähän niin että satutti. Vauva oli mulla sylissä. Olisiko jotain numeroa minne voisi soittaa että saisi nyt jotain tukea ?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipäivystys, poliisi,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistitko myös laittaa facebookiin?

Vierailija
4/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURVAKOTI
Mäntsäläntie 34, 15610 Lahti
turvakoti@lahdenensijaturvakoti.fi
puh. (03) 875 090, fax (03) 752 1067
Kriisiapua 24 h/vrk

Vierailija
5/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan ihmettele jos löi- ämmä istuu koneellaan 24/ 365 pv vuodessa.

Vierailija
6/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ilman muuta, saavat roudata ukon putkaan. Ja jos se ei tajua pysyä jatkossa poissa, sun on mentävä turvakotiin. Lastensuojelu velvoittanee eroon tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
7/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt tuollaisesta putkaan viedä! Korkeintaan poliisi tulee puhuttelemaan kotiin (jos mies ei ole raivohullussa tilassa/kaatokännissä).

Ja nyt olemme kuulleet vain ap:n version asiasta. Mutta kuten aina, nämä aloitukset uppoavat av-mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Todellisuus voi olla jotain ihan muuta.

Vierailija
8/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 14:59"]

Eihän nyt tuollaisesta putkaan viedä! Korkeintaan poliisi tulee puhuttelemaan kotiin (jos mies ei ole raivohullussa tilassa/kaatokännissä).

Ja nyt olemme kuulleet vain ap:n version asiasta. Mutta kuten aina, nämä aloitukset uppoavat av-mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Todellisuus voi olla jotain ihan muuta.

[/quote]

Kuinka monta versiota voi olla siitä, että mies lyö naista jolla on vauva sylissä? Ei siitä saa mitenkään hyväksyttävää tekoa.

Vierailija
9/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 14:50"]Haukkunut monta päivää ja kun puolustin itseäni ensin retuutti ja huusi. Hetkeä myöhemmin läimäisi olkapäähän niin että satutti. Vauva oli mulla sylissä. Olisiko jotain numeroa minne voisi soittaa että saisi nyt jotain tukea ?[/quote]

Provo. Moneskohan ketju tämä on missä mies on just lyönyt?

Mene pois provoilemasta

Vierailija
10/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voidaan viedä putkaan.

Mun mies löi mua ihan selvin päin useaan otteeseen. Pääsin käytävään ja ulos pakoon. Soitin poliisit, kun en uskaltanut mennä sisälle.

Siinä välissä mies ehti lähtemään kotoa pois, näin kun käveli huoltoaseman suuntaan. Kello kuusi aamulla, kaikki muut paikat vielä kiinni.

Poliisit tulivat ja sanoin, että mies on ehkä huoltsikalla. Hakivat miehen sieltä ja veivät putkaan. Mies tuomittiin myöhemmin pahoinpitelystä.

Muutin samana päivänä turvakotiin. Soitin miehelle, että saa lähteä lätkimään ja jättäköön avaimet keittiön pöydälle. Näin hän tekikin. Se avioliitto oli siinä.

Vierailija
11/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
12/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo, enkä istu koko ajan koneella. Vaikka kuinka ansaitsisin tämän niin aika hullu tilanne kun vauva sylissä. Facebook hä? Haluaisin nyt vaan nimettömänä soittaa jollekin. Ystävälle en vielä pysty.

Vierailija
13/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa naistenlinja.fi

Vierailija
14/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ukko ulkoruokintaan, jos se lyö kerran, se lyö uudelleenkin. Sitten anelee polvillaan naisen edessä anteeksiantoa ja lupaa, ettei tapahdu enää koskaan. Menee vähän aikaa ja taas ollaan samassa tilanteessa. Nainen alkaa syyllistää itseään eikä kohta ole voimia lähteä väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
15/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies JUURI löi sinua vauva sylissä niin luulisi että ihminen tekisi jotain muuta kun istahtais koneelle vauva sivulle ilmoittamaan asiasta.

Itse ainakin tekisin muuta.

Vierailija
16/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:30"]

Jos mies JUURI löi sinua vauva sylissä niin luulisi että ihminen tekisi jotain muuta kun istahtais koneelle vauva sivulle ilmoittamaan asiasta.

[/quote]

Taas joku jonka tekstistä huokuu että ei ole ikinä ollut ko. tilanteessa. Hyvä niin, mutta älä sano mitä sinä tekisit tilanteessa. 

Sitä lamaantuu, se on uskomaton tunne eikä sitä heti ymmärrä todeksi. 

Palstailla voi myös puhelimella, eli tietokone ei ole ainut vaihtoehto. 

Pitää ja saa purkaa asiaa tälläisessä paikassa, kun pelottaa ottaa muualle yhteyttä.

Vierailija
17/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten soita?

No et tietenkään soita, kun se olisi niin kamalan noloa, mitä sanoisi sisko/äiti/anoppi ym. ja on se mies muuten niin ihana plaaplaaplaa... !

Aikuisten oikeasti tiedät, että 112 on se, johon soitetaan.

Siirtykäämme murha.info-sivulle seuraamaan jatkokertomuksen pahinta mahdollista versiota.

Vierailija
18/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:47"]

[/quote]

Taas joku jonka tekstistä huokuu että ei ole ikinä ollut ko. tilanteessa. Hyvä niin, mutta älä sano mitä sinä tekisit tilanteessa. 

Pitää ja saa purkaa asiaa tälläisessä paikassa, kun pelottaa ottaa muualle yhteyttä.

[/quote]

Sitten on turha vinkua kun mies hakkaa jos ei mitään sille tee. Pelkureilla ei ole oikeuksia

Vierailija
19/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:47"]

[/quote]

[/quote]

Sitten on turha vinkua kun mies hakkaa jos ei mitään sille tee. Pelkureilla ei ole oikeuksia

[/quote]

Sä olet typerä.

Vierailija
20/34 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naistenlinja ole tänään käytössä. Oisko muuta paikkaa? Oon varmaan pahasti läheisriippuvainen kun säälin sitä kun se tuolla siivoaa sovinnoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi