Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkamainen kipu alkuraskaudessa, viittaako keskenmenoon?

Vierailija
26.10.2013 |

Raskauteni on siis aivan alussa, nyt on kuukautisten tulemisen aika mutta ovat muutaman päivän myöhässä ja testi näytti plussaa. Nyt kuitenkin tulee tiputteluvuotoa ja kohtalaisen kovat menkkakivutkin alkoivat. Kertokaa kokeneemmat voiko tällaista olla vaikka raskaus jatkuisikin, vai onko peli nyt menetetty tällä kertaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että keskeytyy.

Vierailija
2/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä välttämättä ole vielä varma, etteikö raskaus jatkuisi.. Tosin tiputtelun runsaus mietityttää, mutta noista lähtökohdista minulla on täällä juuri pienet kaksoset kainalossa. Tiputtelua ei kyllä minulla ollut muutamaa tippaa enempää. Toivotaan parasta sinullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla oli tiputtelua alkuraskauden aikana vielä myöhemminkin, mutta raskaus on mennyt ihan hyvin, lapsi syntyy ensi kuussa. Ja kivut on myös ihan alkuraskaudesta normaalia, ei voi tietää vielä noin aikaisessa vaiheessa miten käy. 

Vierailija
4/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Olin jo kertaalleen raskaana, mutta se keskeytyi viikolla 14. Siinäkin raskaudessa tuli alussa runsasta tiputtelua, joten vuodosta en nytkään ole huolissani vaan noista kivuista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan