Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RIPARI PELOTTAA

auttakaahelp
10.09.2020 |

Tääl on pari tyyppiä joita nyt mietityttää riparille meno, joten jos pystyisitte vastata näihin kysymyksiin nii arvostaisimme!
minkälaista ruokaa siellä on ja miten toimii kasvissyönti?
minkälaiset vessa-ja suihkutilat?
käyttikö joku päihteitä?
minkälaisella ja missä kaupungissa kävitte riparinne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti riparille. En käynyt itse, eikä käyneet kaveritkaan.

N28

Vierailija
2/3 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin menin sille pakolliselle päiväriparille missä piti käydä aina viikonloppuisin. Hyvät naurut kyllä sain koko touhusta. Onneksi sitten aikuisena sain erota kirkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-mukava kokemus, sittemmin vielä olin isosena muutamana kesänä, nykyään en toki enää kuulu kirkkoon. Kasvissyönti onnistui hyvin jo silloin reilut kymmenen vuotta sitten ainakin Espoon seurakunnista kun riparille lähti. Yhteisvessat ja suihkutilat, jotka luonnollisesti saa lukkoon, meillä taisi olla kahdesti sauna, luonnollisesti erikseen tytöille ja pojille. Uimaan pääsi joka päivä, tytöt ja pojat oli jaettu eri huoneisiin ja osassa leirikeskuksia eri käytäville. Ruoka oli hyvää, sitä oli paljon, aamupala, lounas, päiväkahvit, päivällinen ja iltapala. Nälkää ei nähty. 

Pääasiassa päivä koostui erilaisista oppitunneista joissa käytiin läpi Raamattua ja kirkon opetuksia, mutta myös seurustelua yms. Ihan mukavia nuokin olivat, sitten oli erilaisia leikkejä, pelejä, hengailua. Itse sain paljon ystäviä ja oli yleisesti erittäin hienoa, nuo vuodet olivat yhden parhaimmista elämässäni, sen jälkeen alkoikin se aikuisuus ja vastuunkanto ja muut asiat, jotka eivät tähän liity. 

Rohkeasti sinne vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi