Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä poika vauvan tekoon?

Vierailija
26.10.2013 |

Noniin meillä on jo kolme tytärtä vm. 2000, 2002 ja 2008. Neljäs lapsi tulisi olemaan viimeinen, sillä olemme aina haaveilleet neljästä lapsesta ja siinä vaiheessa tulee sillon se raja vastaan ja nyt riittää. Silloin meistä on tullut se kokonainen perhe jonka aina halusin.

Tärkeintä on tottakai se että lapset ovat terveitä ja saan olla hirmu onnellinen siitä että ovatkin. Kuitenkin kun on 3 tyttöä jo saanut, haaveillaan kauheasti että tämä neljäs ja viimeinen lapsi voisi olla sitten poika.

Luin vähän aikaa sitten seiskasta Sirpa ja Teemu Selänteestä jotka olivat jonkun kirjan avulla saaneet aikaan tyttö vauvan. Onkohan siinä mitään perää? jos ei, niin aika hyvää tuuria heillä sitten kyllä käynyt. Mikähän sen kirjan nimi on ja löytyykö siitä poika versio eli vinkkejä poika vauvan tekoon?

Mutta mä olen siis älyttömän kiitollinen mun kolmesta terveestä tyttärestä, silti neljännen kohdalla elää vielä poika vauvan kaipuu...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tyttöä ja jos neljäs vielä joskus saadaan niin toivon että sekin olisi tyttö. Toki poikakin suunnattoman tervetullut, mutta salaa toivon tyttöä. olenko ihan outo? Ympäristö tietysti uskoo että jos neljättä alamme tehdä niin syynä on se että haluamme pojan.

Vierailija
22/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:06"]

Meillä kolme tyttöä ja jos neljäs vielä joskus saadaan niin toivon että sekin olisi tyttö. Toki poikakin suunnattoman tervetullut, mutta salaa toivon tyttöä. olenko ihan outo? Ympäristö tietysti uskoo että jos neljättä alamme tehdä niin syynä on se että haluamme pojan.

[/quote]

Toivot tyttöä koska et halua toivoa poikaa ettet pettyisi missään tapauksessa. Jos tulee tyttö voit ajatella että näinhän me haluttiinkin ja jos poika niin se on sitten kiva ylläri. Sisimmässäsi haluaisit siis ehkä pojan mutta et sitä tiedosta. Tämä etukäteistoive ei liity välttämättä tietenkään mitenkään syntymän jälkeen, suurin osa on kuitenkin tosi onnellinen kun sai Lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:06"]

[/quote]

Toivot tyttöä koska et halua toivoa poikaa ettet pettyisi missään tapauksessa. Jos tulee tyttö voit ajatella että näinhän me haluttiinkin ja jos poika niin se on sitten kiva ylläri. Sisimmässäsi haluaisit siis ehkä pojan mutta et sitä tiedosta. Tämä etukäteistoive ei liity välttämättä tietenkään mitenkään syntymän jälkeen, suurin osa on kuitenkin tosi onnellinen kun sai Lapsen.

[/quote]

tätä juuri meinaan. Tuntuu että ihmisten on aivan mahdoton ymmärtää ja hyväksyä että IHAN OIKEASTI toivon neljättä tyttöä. Tässä vaiheessa kun kuuluisi toivoa sitä poikaa. Toisaalta toivomisillahan ei ole mitään väliä, lopputulokseen ei voi vaikuttaa, onneksi, ja onnellinen olen joka tapauksessa jos neljännen saan, sukupuolesta viis.

-25

Vierailija
24/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jännä juttu:

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Monen tutun kanssa juteltu ja melkeen kaikilla pitää paikkansa! :)

Vierailija
25/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voin sanoa, että on aika huisia kun on neljä samaa sukupuolta olevaa lasta. Minulla on neljä poikaa ja kyllä sitä moni tulee ihmettelemään ja ihastelemaan kadulla :) Olen todella ylpeä äiti. 

Vierailija
26/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä joka toinen päivä ja eka lapsi oli tyttö ja toinen oli poika.

T: se mami jolla oli jalkapallo sängyn alla kun toista tehtiin...

Vierailija
27/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan seänteet ja beckhamit lukeneet saman kirjan?

Vierailija
28/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:21"]

Tässä jännä juttu:

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Monen tutun kanssa juteltu ja melkeen kaikilla pitää paikkansa! :)

[/quote]

Noo just meni toisinpäin mulla, pojasta olisi pitänyt tulla tyttö ja tytöstä poika. 

Vierailija
29/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrittäisit ajatella muita asioita? Jos hakisit vaikka kirjastosta jotain lukemista (ehkä jotain, mikä ei kerro suomalaisista urheilijoista), ja koittaisit olla onnellinen kaikesta mitä sinulla on?

Niistä kuopuksista, odotetuista ainoista tytöistä tai ainoista pojista - ja varsinkin niistä, jotka sitten olivatkin "väärää lajia" - on tupannut tulemaan vähän friikkejä. Vai mitä mieltä olette?

Vierailija
30/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika.

Kun tärppäsi niin huomasin että meillä oli ollut tytön jalkapallo sängyn alla ja nauroin että tuleekohan nyt poika ja poika tuli ja hän harrastaa jalkapalloa ;)

Vierailija
31/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 11:29"]

Meillä on tyttö ja poika.

Kun tärppäsi niin huomasin että meillä oli ollut tytön jalkapallo sängyn alla ja nauroin että tuleekohan nyt poika ja poika tuli ja hän harrastaa jalkapalloa ;)

[/quote]

Aika mystistä ;) mutta liekkö sattumaa, kun mie en tuommosiin taikausko juttuihin oikeen usko... :D mut laitetaan vinkiksi korvan taakse, voihan tuota kokeilla!

Vierailija
32/32 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen sukupuoleen loppujen lopuksi pysty itse vaikuttamaan vaikka tälläkin palstalla tehdään kaikki mahdolliset sirkustemput tietyn sukupuolen toivossa. Ja lopputulos on se, että puolet saavat toivomansa sukupuolen, puolet eivät.

Tsemppiä teille kuitenkin:)

Itse kolmen tytön ja yhden pojan äitinä tiedän todellakin miten valtavan ihanaa se on kun perheessä on myös se poikavauva:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän