Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin joku tarvitsee sellaisia ohuita kertakäyttöhanskoja?

Vierailija
26.10.2013 |

Yhel naisella sellaisia kaksi pakettia ostoskärryssä. En ole ikinä tarvinnu ja mietinkin mihin niitä käytetään.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolasten kakkapepun pesut, vessan pesut, lihan käsittelyt, maalauspuuhat jne. 

Vierailija
62/98 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 14:10"]

Seksissä ovat mukavat tekemässä käsistä erittäin sileät ja liukkaat. Ne estävät kynsien reunoja raapimasta. Ohuet kertakäyttöhanskat ja runsaasti liukuvoidetta niin a vot!

juu tossa ne on parhaimmillaan.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 09:00"]

Kun MINÄ EN tarvitse jotain tuotetta, niin EI sitä KUKAAN muukaan tarvitse. Näinhän se päätelmäketju tällä sivustolla sujuu, vai mitä ap?

[/quote]

ei ap sitä sanonut :D Oletteko kaikki hirveän hyökkäävällä asenteella jo valmiiksi?

Vierailija
64/98 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 09:00"]Punajuurien kuorimiseen tarvitaan hanskoja jos ei halua käsiään punaiseksi :)

[/quote]

Kädethän voi pestä punajuurien käsittelyn jälkeen. Punainen väri lähtee ihan tavallisella saippua pesulla.. Fairyakin voi järeempänä aseena käyttää.

Viikottain käsittelen punajuuria, eikä ole värjääntymiä.

Vierailija
65/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän niitä, kun pese ikkunoita, autoa. Tai pesen viemäriä. Käytän niitä myös, kun kuorin perunoita yms.

Vierailija
66/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen, hiustenvärjäys, tietyt hoitotoimenpiteet (jos steriilejä hanskoja), maalaushommat/muut likaiset hommat, leipominen bakteerikammoisille, tiskaaminen...

Vierailija
67/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuurien kuorimiseen tarvitaan hanskoja jos ei halua käsiään punaiseksi :)

Vierailija
68/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun MINÄ EN tarvitse jotain tuotetta, niin EI sitä KUKAAN muukaan tarvitse. Näinhän se päätelmäketju tällä sivustolla sujuu, vai mitä ap?

Vierailija
69/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varsinkin talvisaikaan kädet kuivuu helposti ja jos kovasti läträän vedellä (tiskaus, siivous) nii käytän tollaisia hanskoja.

Tähän aikaan vuodesta monet voi ostaa niitä Halloween-juhlia varten. Niistä voi loihtia vaikka irtokäsiä tms.

Vierailija
70/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhdistan kissavessaa, siivoan oksennusta, pesen lattiakaivoa, vaihdan kukille multaa jne. En käytä koskaan sellaisia paksuja kumihanskoja. Inhoan sitä, kun hanskat jäävät sisältä kosteiksi. Eikä samoilla hanskoilla ole kiva ryhtyä seuraavaan hommaan. 

Vierailija
71/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vessanpönttöä kuuratessa ja lattiakaivoa putsatessa. Ikkunoita pestessäkin on joskus ikkunalaudoilla linnunkakkaa ja on mukavampi käyttää hanskoja.

Omaishoitajana toimiva tuttavani käyttää hanskoja aikuisen kakkoja käsitellessä, tekisitkö ap saman ilman hanskoja?

Vierailija
72/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään edellisiin tähän aikaan vuodesta hirvenpaloittelu. Jos se tehdään kylmässä paikassa, alla voi olla vielä vaikka lämpimät kynsikkäät.

Moni käyttää niitä varsinkin aikuisen ihmisen vaipanvaihdossa ja muussa hygienianhoidossa, esim. omaishoitajat.

Jos on hyvin herkkä iso, tavanomaisten siivous- ja leivonta-aineidenkin kanssa voi joutua käyttämään niitä.

Vierailija
73/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kosketusallergia, käytän tehdessäni ruokaa (perunoiden/porkkanoiden kuoriminen, tomaatin pilkkominen, hedelmien kuoriminen). Etenkin perunat ja porkkanat aiheuttaa välittömästi kutisevan käsi-ihottuman ilman hanskoja

Vierailija
74/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 09:00"]

[/quote]

Rauhoitu hyvänen aika. Ap sanoi, ettei ole itse koskan tarvinnut/käyttänyt, mutta halusi tietää mihin muut niitä käyttää.

Vierailija
75/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän leipoessa pullia tai sämpylöitä, varsinkin jos tiedän että niitä syövät muutkin kuin minä ja perheeni. Lisäksi tykkään käyttää kalaa ja kanaa käsiteltäessä.

Vierailija
76/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksissa, hiusten värjäyksessä - käytän myös, kun pesen lattiakaivoja ym. Voi heittää roskiin käytön jälkeen.

Vierailija
77/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomiseen, hiusten värjäykseen, lattiakaivon tyhjennykseen jne

Vierailija
78/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin kun piti suojata haava vedeltä. Hanska haavan päälle ja teipillä kiinni reunoista.

Vierailija
79/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän erityisen sotkuiseen siivoukseen (esim. ne lattiakaivot), normisiivouksessa en yleensä mitään hanskoja. Paitsi jos on esim. iho ihan rikki... Sen lisäksi esim. maalaushommissa ja raakaa lihaa (etenkin kanaa) paloitellessa. Miehen leikkauksen jälkeen käytin niitä kun puhdistin haavaa/vaihdoin sidoksia. Aika kauan tuollainen paketti kestää, edellinen paketti kului n 8-9 kk:ssa ettei se nyt ihan kuukausittainenkaan ostos ole :) Mutta ihan kätevä hätävara tosiaan.

Vierailija
80/98 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

chilin pilkkomisessa, käärmeiden kakan siivouksessa ja lattiakaivon siivouksessa, siinä viimeisimmät, missä meillä on käytetty.