Miksi miehiä on deittisovelluksissa moninkertainen määrä naisiin verrattuna?
Onko naiset enemmän omasta halusta ja tyytyväisenä sinkkuja?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itse olen pistänyt merkille että suurena vähemmistönä nettideiteissä löytyvistä naisista on ne naapurintyttömäiset rauhalliset introvertit.
Tuntuu että 90% nettideittien naiskäyttäjistä on joko ig-beibejä tai sitten todella homssuisia ns räväköitä tapauksia.
Olen tehnyt aivan samoja havaintoja! Nuo naapurintyttömäiset introvertit voisivat sopia minulle parhaiten, mutta minkäs teet, kun heitä ei deittipalveluissa juuri ole. OkCupidissa on kyllä introvertteja, mutta he ovat sitten hyvin kaukana naapurintytöistä.
M31
Tännekin on rantautunut godly womenin haikailijat.. Jenkeissä miehiä kutsutaan godly guys nimellä :P
No kyllä naiset ovat sitten pahasti pilalla, jos pelkästään noilla ominaisuuksilla on jo joku "godly woman".
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itse olen pistänyt merkille että suurena vähemmistönä nettideiteissä löytyvistä naisista on ne naapurintyttömäiset rauhalliset introvertit.
Tuntuu että 90% nettideittien naiskäyttäjistä on joko ig-beibejä tai sitten todella homssuisia ns räväköitä tapauksia.
Olen tehnyt aivan samoja havaintoja! Nuo naapurintyttömäiset introvertit voisivat sopia minulle parhaiten, mutta minkäs teet, kun heitä ei deittipalveluissa juuri ole. OkCupidissa on kyllä introvertteja, mutta he ovat sitten hyvin kaukana naapurintytöistä.
M31
Tännekin on rantautunut godly womenin haikailijat.. Jenkeissä miehiä kutsutaan godly guys nimellä :P
No kyllä naiset ovat sitten pahasti pilalla, jos pelkästään noilla ominaisuuksilla on jo joku "godly woman".
M31
Jos yhdistetään muutkin toiveet kuten hoikkuus, kauneus sun muut niin aletaan lähentelemään jo.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sitten, että deittisovelluksissa erottuisi helposti edukseen fiksuna ja koulutettuna ihan hyvännäköisenä miehenä, joka ei lähesty väkisin kaikkia naisia pillun kiilto silmissä, jos kerran miesten taso niissä on yleisesti noin heikko. Silti minullakin on ollut hiljaista viime aikoina.
M31
Vaikea uskoa ettei kysyntää ole, mikäli todella olet sellainen kuin itseäsi kuvailet. Monella miehellä on taipumusta arvioida itsensä vähän yläkanttiin.
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Sitten kun lisätään miesten paremmat netinkäyttötaidot ja suurempi halu hakea kumppania, saadaan moninkertainen määrä miehiä deittisovelluksessa
T: Ylijäämämies
Olin viimeksi nettideiteissä muutama vuosi sitten noin viisikymppisenä naisena. Ikäisistäni miehistä osa siellä etsi alkaen 20-vuotiasta naista. Osa oli varattuja ja ilmaisi sen selkeästi. Ehdottomasti suurin osa karsiutui sen takia, että profiilissa ei lukenut juuri mitään ja/tai siitä kävi ilmi, että heillä oli vain peruskoulu- tai ammattikoulutausta. Osa ilmaisi hakevansa ennen kaikkea seksiseuraa. Osalla oli pieniä lapsia ja osa vasta halusi lapsia. Osalla oli sellaisia kriteerejä, joita en täyttänyt (hoikka, isorintainen tms). Ohitin myös miehet, joiden kanssa oli aivan erilainen elämäntapa (yhtä lailla purjehtijat kuin metsästäjät). En ollut kiinnostunut kuvattomista enkä tietenkään sellaisista miehistä, joista näin heti kuvasta, että ulkonäkö ei miellytä (saa ihan vapaasti ulvoa asiasta, en pyytele anteeksi sitä että halusin parisuhdekumppanin jota haluan myös seksuaalisesti). Jäljelle jäi noin 100 km säteellä 3-5 miestä, joille tein aloitteen. Yksikään ei johtanut mihinkään.
Ja nyt tulee vastaus ap:n kysymykseen: joku ihan kohta valittaa, että hypergamiasta ja siitä että yritin itseäni tasokkaampia. Juuri sen takia nettideittailu ei ole meitä naisia varten, kun meillä ei ole tarve yrittää saada "kunhan vaan joku". Se, että ne 3-5 profiilin perusteella kiinnostavalta vaikuttavaa miestä eivät kiinnostuneet minusta ei tehnyt niistä jäljellä olevista miehistä yhtään sen kiinnostavampia. Kun huomasin, ettei löydy ja on erittäin epätodennäköistä että uusia kiinnostavia miehiä kovin usein tulisi, poistin profiilini muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa ole kunnollisia miehiä, siksi naiset poistuvat noista palveluista ja ovat mieluummin yksin. Naisia on yhtä paljon yksin kuin miehiäkin, Suomessa naisia on myös enemmän kuin miehiä. On ihan järjen vastaista sanoa, että naisille olisi monta miestä tarjolla. Sehän tarkottaisi, että miehiä olisi naisia monta kertaa enemmän ja niin ei ole.
riippuu iästä. Lisääntymisiässä miehiä on helvetisti enemmän, 55v+ alkaa olla naisia enemmän.
Niin no silloin voi hakeutua miespulasta kärsiviin maihin. Tallinnassa on paikallisten mukaan liikaa naisia :D
Suomalaisessa FB:n Korona-ajan Sinkut -palvelussa oli ainakin kesällä kuulemma vielä moninkertaisesti naisia miehiin verrattuna. En ymmärrä, miksi miehet eivät mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Sitten kun lisätään miesten paremmat netinkäyttötaidot ja suurempi halu hakea kumppania, saadaan moninkertainen määrä miehiä deittisovelluksessaT: Ylijäämämies
Nytkö kaikki maailman ylijäämät omaa resursseja tuonteihin? Korona on vienyt monelta työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sitten, että deittisovelluksissa erottuisi helposti edukseen fiksuna ja koulutettuna ihan hyvännäköisenä miehenä, joka ei lähesty väkisin kaikkia naisia pillun kiilto silmissä, jos kerran miesten taso niissä on yleisesti noin heikko. Silti minullakin on ollut hiljaista viime aikoina.
M31
Juuri näin on minunkin kokemus,paitsi etten kyllä mikään hyvännäköinen ole.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Vaikea uskoa ettei kysyntää ole, mikäli todella olet sellainen kuin itseäsi kuvailet. Monella miehellä on taipumusta arvioida itsensä vähän yläkanttiin.
No ei kysyntäni nyt ihan nollassa ole, mutta ihmeellisen heikkoa se on silti ollut viime aikoina.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa ole kunnollisia miehiä, siksi naiset poistuvat noista palveluista ja ovat mieluummin yksin. Naisia on yhtä paljon yksin kuin miehiäkin, Suomessa naisia on myös enemmän kuin miehiä. On ihan järjen vastaista sanoa, että naisille olisi monta miestä tarjolla. Sehän tarkottaisi, että miehiä olisi naisia monta kertaa enemmän ja niin ei ole.
riippuu iästä. Lisääntymisiässä miehiä on helvetisti enemmän, 55v+ alkaa olla naisia enemmän.
Jos mies etsii vain alle 30-vuotiasta naista ja lähes kaikki alle 50-vuotiaat miehet etsivät alle 30-vuotiasta niin silloin vain tuohon naisten ikäryhmään kohdistuu kiinnostus. Miesten itse aiheuttama ongelma.
No mä näään asiat vain pelkkinä systeemeinä miten ne toimiii niin sanotaan että varmaan yksi tekijä on siinä että miehillä on testosteronia mikä on osa evoluutiota ja nainen taas varmaan haluaa enemmän naista kuin miestä ja nainen haluaa myös söpön koiran tai/ja söpön vauvan joka huutaa yöt putkeen ja sitten erotaan. Jos keksisi vauva simulaattorin mikä testaisi parisuhteen laadun niin varmastikin yhä harvempi ihminen lisääntyisi maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no silloin voi hakeutua miespulasta kärsiviin maihin. Tallinnassa on paikallisten mukaan liikaa naisia :D
Suomalaisessa FB:n Korona-ajan Sinkut -palvelussa oli ainakin kesällä kuulemma vielä moninkertaisesti naisia miehiin verrattuna. En ymmärrä, miksi miehet eivät mene sinne.
Porukkaa ei aina tahdo saada kasaan sinkkuiltamiinkaan. Epäilen ettei monikaan ota tosissaan seuranhakua.
Vielä 4v. sitten jengi saatiin nopeasti kasattua ja iltama pidettyä. Nykyään joudutaan huutelemaan osallistujien perään tai utelemaan olisiko kellään tiedossa varalla esim. kaveria/serkkua joka haluaisi osallistua.
Suurin osa miehistä on varattuja ja loput luusereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
No ei kysyntäni nyt ihan nollassa ole, mutta ihmeellisen heikkoa se on silti ollut viime aikoina.
M31
Eli 20-25-vuotiaat instanaiset eivät ole kiinnostuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Eli 20-25-vuotiaat instanaiset eivät ole kiinnostuneet?
Huoh, olen vastannut tällaisiin epäilyihin aiemminkin. Nainen saa olla ylipainoinenkin, kunhan on edes perusnätti. Itseni ikäiset ja vähän vanhemmat kelpaavat myös.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Eli kyse on omista kriteereistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Nuo kiltit, herttaiset introvertit.naapurintytöt ovat niin miesten mieleen ettei heidän tarvitse roikkua missään deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Eli kyse on omista kriteereistäsi.
No yleensä minun mielestäni hyvännäköiset naiset (eivät ole instabeibejä edelleenkään) eivät kiinnostu minusta ja ne, jotka kiinnostuvat, eivät sitten ole minun silmääni hyvännäköisiä. Usein nuo minusta kivannäköiset naiset ovat myös luonteeltaan ja elämäntavoiltaan aivan erilaisia kuin itse olen.
Varmaan myös se, että haluan lapsettoman naisen, rajoittaa tarjontaa vielä entisestään.
M31
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista miehistä ole mukava olla kauppaamassa itseään naisille. Toisilla ottaa luonnolle alentua itseäänmainostavaksi kauppatavaraksi. Monet nykyajan naiset ovat lisäksi itseään yliarvostavia nirppanokkia, joille ei mikään tunnu kelpaavan.
Olen kuullut itsestäni tämän luonnehdinnan. Minulle on aivan sama vaikka joku ajattelisi noin eikä se saa minua valitsemaan miestä, joka ei ole kaikilta osin just sitä mitä haluan. Yksin voin olla tarvittaessa vaikka lopun elämääni, se on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin elämän jakaminen epämiellyttävän miehen kanssa.