Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttua? Menet hakemaan ruokakaupasta "jotain pientä". Lopputuloksena 75 eurolla kaikkea

Vierailija
10.09.2020 |

Mulle käy näin aina välillä. Viimeksi menin hakemaan voipakettia. Puoli tuntia myöhemmin kärry täynnä kaikkea melkein 100 euron edessä. Ja kotona huomasin, että se voipaketti unohtui ostaa. 🤦‍♂️

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten lapsena nauratti kun äiti lähti hakemaan kaupasta leipää ja tuli takaisin kahden kassin kanssa. :D

Sitä sattuu. 

Vierailija
2/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko syönyt ennen kauppaan menoa? Nälkäisenä ei koskaan kannata käydä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tarviin pussin porkkanaa ja ikaffen. Palaan sipsien, dipin, teen, pullan, säilykepapujen ja kurkun kanssa. 

Vierailija
4/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kun ei mulla ole ylimääräistä rahaa hassattavaksi.

Sitä ostetaan mitä tarvitaan ja aina lista mukana.

Vierailija
5/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle 75e on jotain pientä. Ihan normi ostosreissu on 200e tai vähän päälle.

Vierailija
6/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää kaupassa. Paljon helpompaa kun tilaa kotiin ja turvallisempaa. 

Vierailija
7/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy joskus noin, mutta en pidä sitä pahana. Sellaisella rennolla kiertelyllä kaupasta tulee yleensä täydennettyä ne ns. perusviikkolistan ulkopuoliset tuotteet, vaikkapa kuivahiiva, sokeri, etikka tai ostettua jotain vaihtelua, vaikka oliiveja.

8/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ei ole tuttua. Menen kauppaan ostoslistan kanssa. En tee heräteostoksia, mtta jos sattuu olemaan hyvä tarjous jostain hyvin säilyvästä elintarvikkeesta jota muutenkin ostaisin, voin ostaa. Esimerkiksi menossa ostamaan porkkanoita ja tarjouksessa on 5 kilon porkkanasäkkejä.

Vierailija
9/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitse, ap. Olet hyvässä asemassa ja etuoikeutettu, kun voit ostella kaikkee noin vain hupsheijaa.

Vierailija
10/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen 75 euroa...

( ja vaikka paljon enemmänkin kuin sen)

...saa näissä nykyisissä hypermarketeissa ja niiden tuotevalikoiman tarjonnan runsaudessa ja monipuolisuudessa menemään kerralla vaikka yhteen ainoaan ostokseen, jos niin kerran haluaa. 

Vierailija
11/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kaupassa vain listan kanssa kerran viikossa. Menee noin satanen, kaksi sikuista ja kaksi teiniä.

Vierailija
12/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitse, ap. Olet hyvässä asemassa ja etuoikeutettu, kun voit ostella kaikkee noin vain hupsheijaa.

Se "kaikkea" on siis ruokaa, eikä mitään tavaroita tai turhuuksia. AP

Vierailija
13/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannnata mennä sinne K-helvettiin, siellä tosiaan käy juuri noin.

Lidlissä sen sijaan saa mennä ihan sekaisin sen kärryn täyttämisen kanssa jos saa 50€ menemään.

Vierailija
14/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ikinä käynyt noin. Johtunee siitä, että käyn kaupassa pyörällä, joten en pysty kuljettamaan enempää kuin pyörän koriin ja reppuun mahtuu. Koriin tulee kassi, johon pitää saada ainakin välttämättömät maidot, piimä, kaurahiutaleet, banaanit, leipä, levite jne. Silloin ei pysty kuljettamaan enää kovin paljon heräteostoksia. Kertaostokseni on yleensä 10 - 15 €.

Vierailija
15/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käy, ei ole varaa tuollaiseen törsäilyyn. No ehkä joskus menen ostamaan sipsejä ja sitten ostan lisäksi myös suklaata, mutta ei ole koskaan niin että hups meni muutama kymppi tai jopa satanen, vaikka piti mennä vaan muutama euro. Hyväosaisten ongelmia tuollaiset.

Vierailija
16/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vakikierros kaupassa,en juuri poikkea siitä,ostoslista päässä aina,ei mulla men 25-40euroa,riippuu onko kaapit koluttu. Koriin kun lappaa,ei voi ostaa liikaa. Ja kun joutuu kantamaan,ei viitsi.

Vierailija
17/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttua.

Vierailija
18/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kerta. Kaksi pakkasta ja jääkaappi pullollaan. Minkäs sitä inspiraatiolleen voi, etenkin näin hyväosaisena vanhainkodin siivoojana 😄

Vierailija
19/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene koskaan hakemaan " mitään pientä". Kauppa on sen verran kaukana kuitenkin.

Käyn 2-4 viikon välein ja tuollainen 80€ on ihan tavallinen loppusumma.

Vierailija
20/21 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho aika paljolla heräteostoksia!

Kyllä itselläkin saattaa kaupassa käynti lähteä lapasesta ja tarttuu ylimääräistä mukaan, mutta ehkä max 20e edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän