Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko huomioon paremmalle alueelle muuttaessanne

Vierailija
25.10.2013 |

että elämäntavankin pitäisi sitten sopia siihen ympäristöön? Onko kurjaa jos on ainoa perhe jolla ei ole kokemusta ulkomailla asumisesta, tai ainoita joilla ei ole kunnon autoa, koulutusta, kesäpaikkaa,...??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittelee "paremman alueen" ja seuloo ihmiset sinne sukutaulun ja meriittien perusteella? :D

(Onneksi emme asu Amerikassa ;D)

Vierailija
22/27 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:46"]

llIan provoyritys. Se naapurisi köyhätasku, jonka ET TIEDÄ asuneen ulkomailla perheineen, voi olla varakkaasta ja arvostetusta suvusta. Hän on ehkä oppinut elämänkokemuksensa myötä arvostamaan muuta kuin mainitsemiasi asioita.

[/quote]

Normaalilla alueella varsinkin lapsiperheet ovat paljon tekemisissä keskenään... joten kyllä toisten elämät opitaan tuntemaan. En tiedä onko jossain amk-eliitin peltolähiössä sitten toisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Voiko joku ihan tosissaan kysyä jotain tollasta? Olen asunut ihan perusalueella, ns. eliittialueella sekä nyt maalla. Eipä ole ikinä vaan  tullut mieleenkään miettiä mitään käyttäytimismalleja tai omistuksia ym. Huh huh!

Vierailija
24/27 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta kokemuksesta voin sanoa, et on se vähän kurjaa. Raha on tärkeää, ja se mitä sillä rahalla saa. Aika rautainen itsetunto saa olla, että jaksaa aina olla siellä vertailuasteikon loppupäässä. Niistä naapureista ja tutuista tulee kavereita, ja vertailu kuuluu ihmiselämään. Ei se tietenkään vaivaa niitä, jotka siinä vertailussa voittaa.

Minä olen onnellisempi lähiössä, jossa on monenlaisia ihmisiä. Säilyy omakin perspektiivi elämään parempana, kun tajuaa mitä kaikkea elämään kuuluu. Olen niin nuori ja pieni sielu, että mielummin näen ikkunasta sellaista elämää mitä itsekin voin elää, mihin itsekin tavallaan pääsen "mukaan". Minulle on myös tärkeää, etteivät lapset erotu joukosta vaikka heillä ei voi olla aina parasta ja kalleinta.

Vierailija
25/27 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät meidän lapset kerro asuneensa ulkomailla. Eivät muista siitä ajasta mitään, olivat niin pieniä, että varmaan ainoa haalea muistikuva on jostain puluista aukiolla, joka voisi olla missä tahansa. Eli miten naapurit saavat lasten kautta selville, että olemme tai emme ole asuneet ulkomailla?

Vierailija
27/27 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:57"]

Eivät meidän lapset kerro asuneensa ulkomailla. Eivät muista siitä ajasta mitään, olivat niin pieniä, että varmaan ainoa haalea muistikuva on jostain puluista aukiolla, joka voisi olla missä tahansa. Eli miten naapurit saavat lasten kautta selville, että olemme tai emme ole asuneet ulkomailla?

[/quote]

Kerrotko sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän