Mysteeri-Maria on ALBIINO! Minähän sanoin!
Sanoin jo siinä ketjussa "miksi letit on alhaalta mustat" että Maria on albiino. Kukaan ei uskonut! Nyt se lukee lehdessä!!!!!
Kommentit (47)
Eiku minä sanoin että se on albiino.
Minä taas sanoin, että tytön vanhemmat ovat antaneet tai myyneet tytön ihan itse, eikä tätä taatusti ole ryöstetty. Täällä tyrmättiiin täysin moinen vaihtoehto, vaan hoettiin kuinka lapsi on ryöstetty joltain ruotsalais- tai tanskalaisperheeltä.
Albiinolla on vitivalkea iho ja kaikki karvat. Silmät on punaiset (koska iriksestä puuttuu myös pigmentti) eikä vihreät. Ei ole ainakaan täysalbiino tämä lapsi. Vaalea toki voi olla. Ehkä se lapsen isä on ollut skandinaavi/balttiasiakas huorissa.
Ihmisalbiinoista enemmistöllä on siniset silmät, voi olla myös violetit, vihreät ja jopa ruskeat. Hiuksetkaan eivät ole vitivalkoiset monellakaan, vaan kellertävät tai punertavat. Elokuvissa albiinoilla on punaiset silmät, mutta todellisuudessa vain harvoin.
A common myth is that people with albinism have red eyes. In fact there are different types of albinism and the amount of pigment in the eyes varies. Although some individuals with albinism have reddish or violet eyes, most have blue eyes. Some have hazel or brown eyes. However, all forms of albinism are associated with vision problems.
AlbiinoKANEILLA on punaiset silmät. Olet ap hiukan erehtynyt.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:36"]
AlbiinoKANEILLA on punaiset silmät. Olet ap hiukan erehtynyt.
[/quote]
sori, tämä kommentti oli tarkoitettu kutoselle, ei ap:lle
Mitä varten hammaslääkärit olivat päätyneet Marian olevan 7-vuotias hampaiden luuston perusteella. Nyt sitten ilmestyy "äiti" joka kertoo synnyttäneensä tämän vuonna 2009, jokin tässä ei nyt täsmää!!
Hammaslääkäri arveli, että tyttö on 5 tai 6. Hän täyttää 5 ensi tammikuussa. Äidin henkilöllisyys on varmistettu DNA-testillä, ei pelkillä puheilla.
Ei lehdessä ole lukenut että Maria on albiino.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:13"]
[/quote] Kyllä luki... että Marian isän suvussa on albinismia ja perheen 4 lasta ovat albiinoja..
Dailymailin jutussa eilen ja tänään.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:32"]
[/quote] Kyllä luki... että Marian isän suvussa on albinismia ja perheen 4 lasta ovat albiinoja..
[/quote]
Ei ole lukenut.
Minua ainoastaan huolestuttaa tuon tytön/Marian kohtalo.
Biologinen äiti, eli tämä Bulgaarialainen äiti, joka on jo kertaalleen tytön hyljännyt haluaa nyt tytön/Marian takaisin itselleen. Vaikka on hänet jo kerran hyljännyt.
Herää kysymys miksi äiti hänet nyt haluaa? Ajatteleeko/toivooko äiti tienaavaansa tämän mysteeritytön avulla?
Yhtäkaikki. Tässä taas ajattelemisen aihetta niille mammoille, jotka jaksavat valittaa suomen sosiaaliturvasta. Miettikää mitä se elämä on tuolla etelä-euroopassa ilman sossuntukia!
Mitenkähän tämä riutunut, kahdeksankymppiseltä näyttävä nainen pystyy joka vuosi synnyttämään uuden lapsen? Luulisi, että hormonitoiminta lakkaisi kun on noin sairaan ja nälkiintyneen näköinen.
Minäpäs sanoin, että lapsi on itä-Euroopasta eikä skandinaavi. Itse olen samanlainen "albiino": en rusketu, silmät vihreät ja hiukset todella vaaleat.
Marian ja muiden vaaleiden sisarusten silmät näyttävät myös olevan kuvien perusteella herkkiä valolle. Siristelevät kuvissa sillä tavalla. Albinoilla kai on silmäongelmia usein.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 00:32"]
[/quote]
Ei ole lukenut.
[/quote]
Lukee mm. tässä linkin artikkelissa, mikäli ymmärrät englantia niin ota silmä käteen ja katso!!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:13"]Tässä taas ajattelemisen aihetta niille mammoille, jotka jaksavat valittaa suomen sosiaaliturvasta. Miettikää mitä se elämä on tuolla etelä-euroopassa ilman sossuntukia!
[/quote]
Kuvittelevat varmaan, että täällä ei kukaan köyhä enää tekisi lapsia, jos ei sossusta saisi rahaa, mutta eihän se niin mene. Täällä olisi vain samanlainen kurjuus vallalla. Se ei tosin av-mamman päätä pakota. Lapsista viis. Tärkeintä on, etteivät joudu omista verorahoistaan maksamaan "sossupummeille".
Letit ovat alhaalta mustat, siksi että tukka on värjätty joskus. Ei se johdu siitä, että tyttö on albiino.