Krapulan estäminen
Huomenna pitäisi juhlia synttäreitäni, mutta pienen vauvan vuoksi olen tämän vuoden aikana juonut alkoholia tosi harvakseltaan. Voin jo etukäteen arvata, että huomenna uppoaa juoma jos toinenkin... Mitenköhän kroppani reagoi suht pitkän tauon jälkeen? Joten vinkkejä miten voisin estää sunnuntaisen krapulan? Inhoan krapulassa oloa muutenkin..
-mami-
Kommentit (31)
mä aina oksennan vatsan ihan tyhjäksi ennen nukkumista.
syö, juo vettä ja aamuks särkkäri sängyn viereen ja vissyä
Kannattaa lopettaa juominen ajoissa eli ei kovin kännissä nukkumaan, parempi olisi, jos ehtisi selvitä ennen nukkumaan menoa.
Älä juo alkoholipitoisia juomia. Mulla on toiminut aina.
Pari huurteista esim. olutta tai lonkeroa heti herättyä, sitten noin tunnin välein lisää tarpeen mukaan niin krapula pysyy poissa seuraavan päivän. Helppoa kuin heinänteko.
Älä juo viiniä ja muista juoda paljon vettä
Juu kannattaa välttää alkoholin nauttimista. Tai sitten nauttimisen lopettamista, se keino ei kyllä ole takuuvarma.
Maitoa tai piimää ennen nukkumaanmenoa. Ja se burana.
Moi, itselläni on aina ollut kova krapula, vaikka joisin vain muutaman lasillisen punaviiniä. Jostain syystä krapulaan liittyi aina masennusta ja mahtava morkkis, vaikka en ollut mitään tötöillytkään. Nyt kuulin ystävättäreltäni uudesta tuotteesta Catapult Cat, jota kokeilin. Aivan mahtava tuote! Löytyy osoitteesta: http://www.catapultcat.com. Suosittelen!
Otin ohjeiden mukaisesti ennen ensimmäistä lasia ja sen jälkeen aina parin tunnin välein. Aamulla ei ollut krapulaa, ei morkkista, eikä oksennusta. Onko muilla kokemuksia tästä?
Itse löysin uuden tuotteen, joka toimii. Kokeile tuotetta Catapult Cat (www.catapultcat.com) ja ota ohjeiden mukaan: ensimmäinen hetki ennen ensimmäistä alkoholiannosta ja seuraavat tabletit kahden tunnin välein.
Toimii! :)
Ei ole krapulaa seuraavana päivänä. Suosittelen! Onko muilla kokemuksia tästä tuotteesta?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitäisi juhlia synttäreitäni, mutta pienen vauvan vuoksi olen tämän vuoden aikana juonut alkoholia tosi harvakseltaan. Voin jo etukäteen arvata, että huomenna uppoaa juoma jos toinenkin... Mitenköhän kroppani reagoi suht pitkän tauon jälkeen? Joten vinkkejä miten voisin estää sunnuntaisen krapulan? Inhoan krapulassa oloa muutenkin..
-mami-
Jatka dokaamista maanantaille.
Itselläni ei auta Mucomyst, särkylääkkeet, kaksi litraa vettä jne. Krapula on silti julma. Ei auta kuin napsia Panacodia seuraavana aamuna ja yrittää nukkua päivä pois.