Kuka tietää edes kolme Anna Abreaun biisiä?
Mulle ei tule yhtäkään mieleen.
Jotenkin feikin oloinen daami.
Kommentit (15)
Tiiän kaksi koska kävin wikipediasta niitä katsomassa pari tuntia aiemmin kun ihmettelin mitä biisejä ne voi ees laulaa siinä Vain elämää -ohjelmassa. Vinegar ja Ivory tower.
kiva kun sillä on aina tommoset tikapuut jaloissa :D onko se joku metrin pituinen oikeasti?
En tiedä yhtäkään. Sen tiedän, että englanniksi laulaa mutta siinä kaikki minun tietoni tästä "artistista".
En tiedä yhtäkään. Sen tiedän, että englanniksi laulaa mutta siinä kaikki minun tietoni tästä "artistista".
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 20:48"]
Tiedän vain Ivoryn enkä sitäkään muista, että miten menee.
[/quote]
Vai oliko sillä edes mitään tuon nimistä biisiä?
Minä tiedän montakin. Annalla on ollut paljon biisejä radiosoitossa. Me kuunnellaan ap:n kanssa varmaan eri radiokanavaa. Samoin olin kovassa baari-iässä muutamia vuosia sitten ja tanssilattiallakin soivat. Olen Annan levyjäkin kunneellut.
Sen sijaan Maaritin biisejä en tiedä oikein mitään, mutta en varmaan kuulu oikeaan kohderyhmään. Mielestäni se kertoo kuitenkin enemmän minusta kuin Maaritista artistina eikä tarkoita että hän paska artisti ilman hittejä.
Music Everywhere -kappaleen tiesin ja kun luin tämän ketjun vastaukset niin Vinegar ja Ivory Tower ovat tuttuja, mutta en niitä muistanut ennen kuin näin nimet.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 20:27"]
Mulle ei tule yhtäkään mieleen.
Jotenkin feikin oloinen daami.
[/quote]Mä tiedän ja tykkään Annasta tosi paljon