Palelee, menkat alkamassa, turvottaa, vatsa kipuilee, masentaa, ulkona sataa kaatamalla...
Kaikinpuolin ankea olo. Mikä auttaisi? Makaan filtin alla ja syön jäätelöä.
Kommentit (21)
oih, onnekas! tääl paistaa vaan aurinko ja ärsyttää
Ihana syksyn alku. Kiva tehdä pihahommia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ettei menkkoja edeltävään vitutukseen auta juuri mikään. Urheillessa vituttaa eikä meinaa jaksaa. Kavereita nähdessä väsyttää ja haluaisi vaan kotiin. Siksipä istun kotona peiton alla ja katson jonkun kivan elokuvan.
Tuo on totta, että urheillessa vituttaa eikä meinaa jaksaa. Piti eilen urheilla, siirsin tähän päivään. Nyt en jaksa ajatustakaan ylimääräisestä liikkumisesta. Kavereita ei ole, joten taidan katsoa jonkun leffan, jos jaksan. Ap
Olen tässä pari päivää miettinyt, että mistähän minua rankaistaan; flunssa ja menkat alkoi samana päivänä. Molemmat päät vuotaa ja kipuilee. Ihan kuin näissä ei yksistään olisi jo tarpeeksi kestämistä, niin sitten molemmat samaan aikaan. Noh, saapa kerrankin olla nämä pahimmat mekkapäivätkin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ihana syksyn alku. Kiva tehdä pihahommia.
Tuolla rankkasateessa ei kukaan tee hommia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pari päivää miettinyt, että mistähän minua rankaistaan; flunssa ja menkat alkoi samana päivänä. Molemmat päät vuotaa ja kipuilee. Ihan kuin näissä ei yksistään olisi jo tarpeeksi kestämistä, niin sitten molemmat samaan aikaan. Noh, saapa kerrankin olla nämä pahimmat mekkapäivätkin kotona.
Jee jee, mekkapäivät! Just noin mun olikin tarkoitus kirjoittaa. 😄
Kiitos uusien minipillerien kaikki naisten vaivat ovat historiaa. Ei menkkoja ei turvotusta ,kipuja eikä jäätävää pms:ää. Aiemmin oli kuukaudessa yksi normaali viikko nyt jokainen päivä on normaali eikä tarvi herätä verilammikkoon. Rauta-arvot nousseet hyviksi. Elämä on ihanaa vihdoin.
Lämmintä päälle ja Buranaa nassuun: katso joku hyvä leffa. Ihana, kun luonto saa vettä! Mene noilla?
Jep, täällä toinen jolla menkat. Hiilareita oon vetäny lettujen muodossa ja tuijotellu telkkaa. Tsemppiä!
Mulla alkoi kans menkat tänään! Oon vaan niin onnellinen! Pelkäsin niin paljon raskautta, että voin pahoin koko alkuviikon.
Asennemuutoa auttaa. Voit tehdä mitä tahansa, kun vin haluat.
Hei. :) Mie en voi noihin menkkoihin sanoo mitään, ku oon mies, mut tähän kaamosmasennukseen mie hankin tekobambuja. :) Miul ei oo kasveja, niin ny ku hankin nuo, niin huusholli näyttää tosi kivalta. Verhot kiinni ja valot päälle, niin tuntuu kui olis kesä. Kylmään auttaa lämpötyyny ja sähköpatteri. Miul o 35 neliön asunto, niin se lämpenee äkkiä, ku laittaa tuon patterin täysille. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Hei. :) Mie en voi noihin menkkoihin sanoo mitään, ku oon mies, mut tähän kaamosmasennukseen mie hankin tekobambuja. :) Miul ei oo kasveja, niin ny ku hankin nuo, niin huusholli näyttää tosi kivalta. Verhot kiinni ja valot päälle, niin tuntuu kui olis kesä. Kylmään auttaa lämpötyyny ja sähköpatteri. Miul o 35 neliön asunto, niin se lämpenee äkkiä, ku laittaa tuon patterin täysille. :) M25
Sä vaikutat hauskalta tyypiltä. Oon bongannut sut muistakin keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ny sanoisi, että olisin hauska. Positiivinen ehkä olisi parempi sana. :) Juu, mie oon nyt jonkin aikaa täällä kommentoinut. Iha kiva sivu, vaikka joskus tuleeki kaiken maailman hulluja vastaan. :D Itseäni vähä pelottaa se, et joku alkaa julkaisemaan kommentteja miuna. Kopioi tän miun kirjotustyylin. En kuitenkaa oo aikeissa kirjautua, ku oon miettiny, et lopettasin täällä kirjottelu. :) M25
Monta hyvää syytä nukkua, nukkua, nukkua....
Viltti ja jäätelö on hyvä alku :) Onko sulla lämminvesipulloa? Se vois auttaa vatsan kipuiluun. Vähintäänkin paleluun. Leffa erinomainen idea! Kannattaa myös hyväksyä, ettei kurjaa oloa aina saa täysin pois. Yrittää tehdä tilanteesta niin hyvän kuin mahdollista ja kärvistelee sen läpi, mitä ei pysty muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa. Toivon kovasti, että joku mukava nainen hoksaa jossain, ja tulee rakkaustarina. Sellainen aito vanhanaikainen ja romanttinen.
Olen huomannut ettei menkkoja edeltävään vitutukseen auta juuri mikään. Urheillessa vituttaa eikä meinaa jaksaa. Kavereita nähdessä väsyttää ja haluaisi vaan kotiin. Siksipä istun kotona peiton alla ja katson jonkun kivan elokuvan.