Haluaisin oman ruokavaraston kuten noilla jenkki tarjousten metsästäjilläkin on, että ei tarvitsisi kahteen vuoteen mennä kauppaan
Pakkanen täyteen vaan ja hyllyt pystyyn kaikelle kuivatarvikkeille ja säilykkeille. Sitten vaan ottaisi omasta kioskista mitä tarvitsee.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ja sua estää tähän toimintaan mikä?
Kupongit puuttuvat
Vaatii kyllä paljon tilaa, jos kahdeksi vuodeksi varastoi vaikka vain yhdelle.
Mä en kyllä ymmärrä, mihin kukaan tarvitsee 50 suihkusaippuapulloa, tai sataa hammastahnatuubia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, mihin kukaan tarvitsee 50 suihkusaippuapulloa, tai sataa hammastahnatuubia.
Jos vaikka sota syttyy. :D
Vierailija kirjoitti:
Saattavat olla kuumaa tavaraa kun syyn x vuosi tavara kaupasta loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kuluvat, jos ihmisellä on elinaikaa riittävästi.
Toinen asia on se, haluaako ostaa kerralla elämänsä tarpeet... Eipä jää ainakaan yllättäville tilanteille ja mieliteoille tilaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattavat olla kuumaa tavaraa kun syyn x vuosi tavara kaupasta loppuu.
Ehkei kaikkein järkevin sijoitusmuoto, koska on täysin mahdollista, että mitään kriisiä ei tule, ja tuotteet myös vanhenevat ja vaativat säilytystilaa.
Mä olisin totaali kuponkihullu, jos niitä olisi. Mennä shoppaan 600e edestä ja maksaa 20e- yes!
Tuollainen olisi kyllä kieltämättä ihana, mutta itse ainakin haluan syödä tuoreita vihanneksia, marjoja, hedelmiä jne. päivittäin joten kyllä silti olisi käytävä pari kertaa viikossa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin totaali kuponkihullu, jos niitä olisi. Mennä shoppaan 600e edestä ja maksaa 20e- yes!
Toi kuponkien kanssa leikkiminen vie vaan ihan älyttömästi aikaa. Järkevämpää hankkia työ jossa kunnon palkka niin on varaa maksaa normihinta ja aikaa jää muuhunkin.
Ehkä lyhyemmäksi aikaa, esim puoli vuotta voisi olla kokeilun arvoista.
Aika moni lahjoittaa myös hyväntekeväisyyteen. Näin minäkin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kuponkien kanssa leikkiminen vie vaan ihan älyttömästi aikaa. Järkevämpää hankkia työ jossa kunnon palkka niin on varaa maksaa normihinta ja aikaa jää muuhunkin.
Miten kotiäidit jotka ei halua töihin? Ne varmasti hyötyisi kupongeista. Eikä kaikille riitä superhyväpalkkaisia töitä.
Meillä harrastetaan kesäisin veneilyä ja mökkeilyä (ei-talviasuttava mökki). Niinpä keväällä täytetään molempien komerot hyvin säilyvillä perustarvikkeilla, säilykkeillä, kuivamuonalla ym. Syksyllä sitten kun kaudet ovat ohi, roudataan jäljellä olevat kotiin. Esim. tänä kesänä on ollut vain niukasti veneilykelejä ja mökkeilykin on jäänyt sattuneesta syystä aika vähälle. Kasvimaa puskee perunaa ja juureksia, lisäksi pakastin on täyttynyt kiitettävästi marjoista ja sienistä. Kohta on siis kaapeissa taas evästä valita asti. Ei nyt paria vuotta mutta pari kuukautta kumminkin menisi oikeasti ihan hyvin kaupassa käymättä, jos ei tuoretuotteita välttämättä haluaisi.
Ukko ja akka kirjoitti:
Meillä harrastetaan kesäisin veneilyä ja mökkeilyä (ei-talviasuttava mökki). Niinpä keväällä täytetään molempien komerot hyvin säilyvillä perustarvikkeilla, säilykkeillä, kuivamuonalla ym. Syksyllä sitten kun kaudet ovat ohi, roudataan jäljellä olevat kotiin. Esim. tänä kesänä on ollut vain niukasti veneilykelejä ja mökkeilykin on jäänyt sattuneesta syystä aika vähälle. Kasvimaa puskee perunaa ja juureksia, lisäksi pakastin on täyttynyt kiitettävästi marjoista ja sienistä. Kohta on siis kaapeissa taas evästä valita asti. Ei nyt paria vuotta mutta pari kuukautta kumminkin menisi oikeasti ihan hyvin kaupassa käymättä, jos ei tuoretuotteita välttämättä haluaisi.
Mutta olette maksaneet tuotteista täydet hinnat. Kuponkimetsästäjät saa varastonsa ilmaisilla tai lähes ilmaisilla tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Ukko ja akka kirjoitti:
Mutta olette maksaneet tuotteista täydet hinnat. Kuponkimetsästäjät saa varastonsa ilmaisilla tai lähes ilmaisilla tuotteilla.
Kuponkimetsästykseen kuluu aikaa - se on minulle kaikkein arvokkain asia tässä elämässä.
T. Eri
Ja sua estää tähän toimintaan mikä?