Kiusallista kun miehet tuijottaa kadulla.
En nauti katseista vaikken ujo olekaan. Haluaisin olla näkymätön, enkä aina miesten arvostelun kohde.
Kommentit (59)
Jos joku sinua katsoo ohimennen ei se tarkoita mitään. Minäkin katson vastaantulevia enkä ajattele sen kummempaa. Otahan rennosti!
kaikkea mikä liikkuu ja millä on tissit
pukeudu kaapuun:tuijotetaan, pukeudu nätisti:tuijotetaan, meikkaa:tuijotusta, käytä korkokenkiä:tuijotusta
suuri osa tuijotuksista on ihan ajatuksen juoksua ja katseen unohtamista, ei varmaan tarkoita mitään pahaa. mutta on sitä ällöttävää, arvostelevaa " panisin tota" tuijotusta, tolla on isompi perse kun vaimolla-tuijotusta, haa-nainen-tissit-tuijotusta
miehet, käytöstapoja!!
noniintuijotetaanmenaisetkinmuttaonseeriasiaonhan...noloajupinaa
Kai se johtui niistä kireistä puseroista. Minulla kun tuota vatsamakkaraa, alleja ja lemmenkahvoja ei ole...
Vierailija:
Kai se johtui niistä kireistä puseroista. Minulla kun tuota vatsamakkaraa, alleja ja lemmenkahvoja ei ole...
Ah, mitkä isot tissit - tuijotus! Just semmosia murrosiän kynnyksellä olevia. Miesten tuijotukset kestää, kun tuijottaa pokkana takas, mutta noi pikkupojat nolostuttaa.
Mitä pahaa katseissa on? En ihmettele miksi Suomessa hunnuttautuminen saa niin hyvin kannatusta kun näin vainoharhaista porukkaa on. Kuvitteleeko joku tosiaan, että katse on kutsu? :)
ei meillä osata katsoa nätisti, flirtata tms ilman että se on joko kaamean kotiriidan tai seksiinkutsun ele!
mietipä itse!
minua nolotti kun Ranskassa tai Kreikassa tuijotettiin ja jopa viheltelivät perään ennenkuin näin miten paikalliset naiset sen ottivat, hymyilivät ja katsoivat taakseen hyväntuulisesti tai eivät reagoineet mitenkään. Äh en osannut ottaa sitä kohteliaana jumalointina vaan suomalaisena jurnutin itsekseni mokomista törkimyksistä
rintavarustusta, sillä ne olivat hervottomat. Paaaaljon isommat kuin tuolla irc gallerian jennillä. Niin ja olen nainen ja vahingossa jäin tuijottamaan.
Ei kai kukaan täysjärkinen lähtisikään tälä säällä juoksemaan kympin lenkkiä missään collegesäkissä...
- Se äskeinen lenkkeilijä
Eikä katsominen häiritse vaan tuijotus. Kyllähän itsekin katson ohikulkijoita.
Mutta kyllä sen nainen huomaa ja aistii kun miehet TUIJOTTAA. Osa kääntyy katsomaan taakse päin, joku kommentoi jotain, tai sitten ensin vilaisee, säpsähtää ja katsoo uudelleen.
Ei ole kivoja tilanteet, joissa vierellä kulkeva puoliso huomaa miehen katseen.
En kaipaa katseita, en ole huomion kipeä, enkä pukeudu provosoivasti.
ap
jos miehet tuijottavat. jos puolisosi tykkää siitä kyttyrää, hänellä on ongelmia mustasukkaisuutensa kanssa. kyllä tasapainoinen ihminen kestää sen, että hänen kumppaniaan tuijotetaan.
vaivaannun katseista. ihmettelen sitä itsekin, koska en pidä itseäni ujona, vaan melko sosiaalisena. vieraan miehen tuijotus saa minut kuitenkin aina hämilleen.
ap
Oletteko te tosissanne? Miten kukaan voi olla näin vainoharhainen? Relatkaa nyt ja antakaa miesten katsoa ja vihellellä. Lohdutuksena voin sanoa, että eivät ne teitä oikeasti halua, kunhan vaan katsovat ohikulkevaa naista.
Koen että minua syyllistetään miehen katseista. Tämä on tietysti minun korvieni välissä ja tiedostan sen kyllä.
Mieheni ei ole mustasukkainen. Kuulemma mukavaa jos muutkin tykkää.
ap
En minä mitään kuvittele. Minulle on itseasiassa aivan sama mitä mies ajattelee, en vain jaksaisi sitä tuijotusta.
ap
Vierailija:
Koen että minua syyllistetään miehen katseista. Tämä on tietysti minun korvieni välissä ja tiedostan sen kyllä.
Mieheni ei ole mustasukkainen. Kuulemma mukavaa jos muutkin tykkää.
ap
Olen aika epävarma ihminen, enkä edes aina tiedä, katsovatko hyvällä vai pahalla. Todennäköisesti ihan hyvällä kuitenkin :)