Lohduttaako sinua jos sanon että kuolema on toinen syntymä
Kommentit (22)
Kuulostat petolliselta, mitä oikein yrität?!
Ei lohduta.
On siis tilanne, että en haluaisi tästä maailmasta lähteä. Se on lapsillenikin liian rankkaa. Ihan sama mitä jatkossa tulee tai tuleeko mitään.
Ei. Kauhea ajatus. Minua lohduttaa ajatus, että kuoleman jälkeen ei ole mitään.
En ymmärrä miksi valheet lohduttaisi? Vanhemmat joutuvat joskus pehmentämään lasten kasvamista pienillä valheilla, mutta miten joku aikuinen uskoo tuollaisia valheita.
Toista syntämää ei ole. Elämä on tässä ja nyt. Muistakaa elää ennenkuin kuolette.
Mistäs sinä sen tiedät? Kertoiko joku vanha satukirja tuon sinulle, ja nyt koet pakolliseksi levittää sanomaa?
Kiiruhda pliis jo sinne toiseen syntymään, ehkä seuraavalla kerralla voit jättää hihhuloinnin vähemmälle ja muut rauhaan.
Lohduttaa pauttiarallaa saman verran kuin: "Uppoohan sitä isoja laivojakin."
Miten tässä kukaan voi tietää ko. asioita, meuhkaatte turhasta. Jos uskoo niin uskoo joka ei niin ei. Taivaassa ei tarvitse sitten tavata ateisteja niin uskon itse.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät? Kertoiko joku vanha satukirja tuon sinulle, ja nyt koet pakolliseksi levittää sanomaa?
Kiiruhda pliis jo sinne toiseen syntymään, ehkä seuraavalla kerralla voit jättää hihhuloinnin vähemmälle ja muut rauhaan.
Keksitkö itse tuon vitsin vanhasta satukirjasta?
Ei, ainakaan jos et esitä vertaisarvioituja todisteita väitteillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vitsi vaan loukkaus. Sitä paitsi on parempi pysyä vähä epämääräisemmällä tasolla, kun ei ole varmuutta siitä, mitä jumalaa hihhuli palvoo.
Tulisipa Rooma takaisin.
En tiedä
Zinc
Toinen puoli tietenkin ymmärtää
Toista puolta taas ei kiinnosta
Ei lohduta, haluan kuoleman jälkeen ikuiseen hyvän olon tunteeseen taivaaseen. Ihmisenä olo on kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vitsi vaan loukkaus. Sitä paitsi on parempi pysyä vähä epämääräisemmällä tasolla, kun ei ole varmuutta siitä, mitä jumalaa hihhuli palvoo.
Tulisipa Rooma takaisin.
Tarkoitin lähinnä, että olisit voinut olla edes hieman omaperäisempi. Siis ajatella omilla aivoillasi, etkä toistaa lukemaasi mantraa.
Ei.