Vihaan farkkuja! Vaihtoehtoja?
Siistit ulkoiluhousutyyppiset housut syysilmoille? Kun käväisee kaupassa ja pyörähtää anopin luona kahvilla?
Ei verkkarwita, tuulipukuhousuja, legginssejä, haaremihousuja, liian ohkasta, liian paksua, kiristävää, joustamatonta.
Kommentit (22)
Farkut ovat ainoat oikeat housut. En voisi käyttää muuta.
Leggingsit ovat ainoat oikeat housut. En voisi käyttää muita.
Jes! Me tiedämme, mikä kangas mielestäsi on liian liian ohut tai liian paksu! Kiitos luottamuksesta.
Vaellushousut. On joustavaa ja myös hillityn väristä.
Eikö edes farkkuleggingsit kelpaa? Ovat paksumpia kuin normi leggarit, joustavampia kuin tavalliset farkut, niissä on monesti myös takataskut tai valetakataskut etteivät näytä sellasilta perusleggareilta edes.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes farkkuleggingsit kelpaa? Ovat paksumpia kuin normi leggarit, joustavampia kuin tavalliset farkut, niissä on monesti myös takataskut tai valetakataskut etteivät näytä sellasilta perusleggareilta edes.
Jos aloittaja sanoo, ettei farkkuja tai leggingsejä, niin ei kai nyt myöskään farkkuleggingsejä. Onhan sitä nyt olemassa muunkinlaisia housuja kuin farkut ja leggingsit.
Itse ihastuin näihin kertaheitolla. Mukavat jalassa ja näyttää siistiltä.
https://www.veromoda.com/fi/fi/vm/osta-kategoriottain/housut-and-leggin…
Siis housut, jotka eivät näytä verkkareista, mutta ovat kuitenkin yhtä rennot kuin verkkarit?
Kannattaisiko mennä vaatekauppaan, ja esittää tuo kysymys myyjälle? Tai löytyisikö urheiluvaatekaupasta?
Tai jos osaat itse ommella tai sinulla on joku, joka osaisi ja haluaisi ne sinulle ommella (ilmaiseksi tai maksua vastaan), etsi mieleisesi materiaali, ja sopivat kaavat, ja ompele/ompeluta. Myös ompelimossa voi ompeluttaa. Tosin jotkut ovat aika kaavoihin kangistuneita, joten voit joutua etsimään ompelijaa, joka tekee sinulle ne housut.
Ulkoiluhousut jotka ei kuitenkaan oo tuulipukuhousut tai (urheilu)leggarit. Öö toppahousut? Colleget?
Itse tykkään villakangasshortsit + paksut sukkikset yhdistelmästä. Mutta eipä ne ole mikään "ulkoiluvaate".
Mustat housut. Ovat aina siistejä ja löytyy joustovyötärölläkin. Toki naoeilla ja vetoketjuillakin. Itse käytän paljon mustia housuja. Erilaisia on paljon.
Minä käytän hameita ja mekkoja. Urheillessa urheilulegginsejä ja kotona olohousuja (= jotkut vanhat Gina Tricotin trikoopökät). Farkkuja en ole käyttänyt n. 22 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin näihin kertaheitolla. Mukavat jalassa ja näyttää siistiltä.
https://www.veromoda.com/fi/fi/vm/osta-kategoriottain/housut-and-leggin…
Eli ei-puuvillaiset colleget pienillä laskoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän hameita ja mekkoja. Urheillessa urheilulegginsejä ja kotona olohousuja (= jotkut vanhat Gina Tricotin trikoopökät). Farkkuja en ole käyttänyt n. 22 vuoteen.
Sama. Farkkuja käytin viimeksi teininä, nyt 39 v.
Vierailija kirjoitti:
Mustat housut. Ovat aina siistejä ja löytyy joustovyötärölläkin. Toki naoeilla ja vetoketjuillakin. Itse käytän paljon mustia housuja. Erilaisia on paljon.
Väri tuskin määrittelee, millaisista housuista on kyse?
”Ostin auton”
”Millaisen?”
”Vihreän!”
Vierailija kirjoitti:
Vaellushousut. On joustavaa ja myös hillityn väristä.
Mitkä ne revolution race (tjsp) housut on? Ainakin mainoskuvissa on niin piukeet että mukavuus kaukana?
Paperbag housut? Itse käytän :).
Esimerkki: https://cdon.fi/vaatteet/carolyn-paperbag-housut-p46611338-62114915
Freddyt, minusta mukavaa joustavaa kangasta.