Onko kultaiset rippiristit kivoja pojilla?
Mä tykkään tosi paljon mun saamasta rippirististäni. Se on siis keltakultaa vaikka melkein kaikilla muilla pojilla on hopeiset ristit. En koskaan oo kommentoinut kenenkään ristiä negatiivisesti ja silti joku tyyppi tuli sanomaan että olen kermaperse ku ristin pitää olla kultaa.
Mä vaa tykkäsin tästä rististä ja se nyt sattui olemaan kullasta :(
Kommentit (48)
Raamatussa annetaan ymmärtää, että kultaisen vasikan ympärillä tanssijat ovat harhaisia epäjumalanpalvelijoita.
Sain kummitädiltä rippilahjan ja oon heittänyt aikojen saatossa roskiin.
Kullitettu on paljon mukavampi viedä kaniin täysi-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Täh??
Ostettiin hopeinen (olikohan lumoava sarjasta) koska poika ei pidä koruja eikä olisi ristiä edes halunnut. Eikä tuotakaan ole pitänyt. Sai rahaa lahjaksi.
Seuraava poikani joka ripille pääsee toivoo kultaista ristiä. Sen saa jos haluaa.
Ei ole noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin hopeinen (olikohan lumoava sarjasta) koska poika ei pidä koruja eikä olisi ristiä edes halunnut. Eikä tuotakaan ole pitänyt. Sai rahaa lahjaksi.
Seuraava poikani joka ripille pääsee toivoo kultaista ristiä. Sen saa jos haluaa.
Ei ole noloa.
Ei olisi kannattanut pojalle ostaa
Vierailija kirjoitti:
Noloa on miettiä mitä muut ajattelee. Juuri ripillepääsyn jälkeen alkaa olla siinä iässä, että voi pukea mitä haluaa ja käyttää sellaisia koruja ja tavaroita joita itse haluaa. Saman suo myös muille. Jos tätä ilmiötä ei tapahdu, on rippileirin opit menneet lähes kokonaan ohi.
Rippileirin "opit" ovat luulevaisten harhaisia käsityksiä pronssikautisten paimentolaisten keksimästä mielikuvitusolennosta. Joutaa mennäkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa on miettiä mitä muut ajattelee. Juuri ripillepääsyn jälkeen alkaa olla siinä iässä, että voi pukea mitä haluaa ja käyttää sellaisia koruja ja tavaroita joita itse haluaa. Saman suo myös muille. Jos tätä ilmiötä ei tapahdu, on rippileirin opit menneet lähes kokonaan ohi.
Rippileirin "opit" ovat luulevaisten harhaisia käsityksiä pronssikautisten paimentolaisten keksimästä mielikuvitusolennosta. Joutaa mennäkin ohi.
No on ne jotkut opit ihan hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh??
No kyllä se sulle vielä aukeaa, mitä kanikonttori tarkoittaa, kun ikää tulee vähän lisää. Kullan hinta on kyllä ihan mukavissa lukemissa.
Korusi on varmasti kaunis, riippuu myös ihmisestä sopiiko hänelle paremmin hopeiset vai kultaiset korut. Aika monet suomalaiset omaavat viileän ihonsävyn, joten hopeiset ja valkokultaiset ovat suosiossa, ei mitenkään sukupuolisidonnaista.
Tärkeintä rippiristissä on kuitenkin se merkitys korun takana. :)
Vierailija kirjoitti:
Korusi on varmasti kaunis, riippuu myös ihmisestä sopiiko hänelle paremmin hopeiset vai kultaiset korut. Aika monet suomalaiset omaavat viileän ihonsävyn, joten hopeiset ja valkokultaiset ovat suosiossa, ei mitenkään sukupuolisidonnaista.
Tärkeintä rippiristissä on kuitenkin se merkitys korun takana. :)
eroakirkosta.fi
ihanii puppelipoikii, vai mennäänkö yhdessä vaihtaan sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
ihanii puppelipoikii, vai mennäänkö yhdessä vaihtaan sukupuolta?
Mitä tarkotat
Sanot sille kateelliselle idiottile että sulla vaan sattuu olemaan korkea vaatimistaso, niin seuran kun asusteiden suhteen 😉
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille kateelliselle idiottile että sulla vaan sattuu olemaan korkea vaatimistaso, niin seuran kun asusteiden suhteen 😉
No kuulostaa vähän ylimieliseltä
Minä luulin ettei rippiristejä enää pidä muut kuin jotkut vl:t.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin ettei rippiristejä enää pidä muut kuin jotkut vl:t.
Tosi moni käyttää ku näyttää kivalta
Seon silti kivan näköinen