Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pahasti ihastunut ihmiseen joka todennäköisesti inhoaisi minua jos tuntisi paremmin

Vierailija
09.09.2020 |

Miksi aina käy näin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Kukapa järkevä nainen haluaisi olla kaltaiseni huorípukin kanssa? Mutta en vaan paljasta tätä seikkaa.

Vierailija
2/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut saavuttamattomiin ihmisiin, koska sinulla on ollut heikko kiintymyssuhde omiin vanhempiin (yleensä isään) ja huono itsetunto. Huonosta itsetunnosta ja itsevarmuuden puutteesta kielii myös ajatus, että joku inhoaisi sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan ihmistä joka inhoaa ja halveksuu minua. Elän asian kanssa.

Vierailija
4/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastut saavuttamattomiin ihmisiin, koska sinulla on ollut heikko kiintymyssuhde omiin vanhempiin (yleensä isään) ja huono itsetunto. Huonosta itsetunnosta ja itsevarmuuden puutteesta kielii myös ajatus, että joku inhoaisi sinua.

Tuosta en tiedä, itsetuntoni on kelvollisella mallilla. Mutta tiedän hänen ajatteluaan ja arvojaan hieman niin ihan sen vuoksi.

Vierailija
5/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs vikaa sussa on?

Vierailija
6/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sussa on niin pahaa tai väärin?

Vierailija
7/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta en tiedä, itsetuntoni on kelvollisella mallilla. Mutta tiedän hänen ajatteluaan ja arvojaan hieman niin ihan sen vuoksi.

Sama. Mun ihastukseni vihaa väkivaltaa. Jos tietäisi että olen nuorena ollut parissa tappelussa (aloittanut ne), ei arvostaisi mua enää.

Vierailija
8/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla on naisten halveksumat äijäharrastukset ja mielipiteet jossain asioissa. No, en aio muuttua miksikään. Tämän vuoksi jätän lähestymättä vaikka vastapuolella näyttäisi olevan kiinnostusta.

Vierailija
9/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
10/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun naisille ei kelpaa omantasoiset miehet, vaan nainen riippumatta omasta ulkonäöstään, elintavoistaan jne. väkisin metsästää itselleen jonkun ihanan vaarallisen jännnnnämiehen tai suositun 190cm kirurgipankkiirin. Ja ne naiset jotka ei noita miehiä saa, ùlisevat sitten kuin ap.

M/40

Vierailija
11/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Olen ollut maataloudessa töissä, hommissa joissa kasvatetaan tuotantoeläimiä lopetettavaksi. Hän ei suvaitse tuollaista.

Vierailija
12/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mulla on naisten halveksumat äijäharrastukset ja mielipiteet jossain asioissa. No, en aio muuttua miksikään. Tämän vuoksi jätän lähestymättä vaikka vastapuolella näyttäisi olevan kiinnostusta.

No mitäs ne sellaiset harrastukset ja mielipiteet on? Ei kaikki naiset kuitenkaan ajattele samalla tavalla, vaikka miehet tykkää yleistää.

Vierailija
13/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Olen ollut maataloudessa töissä, hommissa joissa kasvatetaan tuotantoeläimiä lopetettavaksi. Hän ei suvaitse tuollaista.

En voi valehdella ja sanoa, että hyväksyisin minäkään.

Vierailija
14/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Sinulta ei kysytä. Paitsi tietenkin jos olet hän. Jos olet niin ymmärrät varmaan huoleni ja harmini.

Vierailija
15/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua että mies tai ystävät ovat kanssani kaikesta samaa mieltä. Vaikka osa arvoistamme ei kohtaa, voi silti löytyä se yhteinen kultainen keskitie ja onpahan mistä keskustella. Tämä ei tietenkään toimi sellaisen kanssa, jonka on oltava oikeassa ja saatava viimeinen sana eikä hyväksy erimielisiä. Asioista voi keskustella, huumorillakin, riitelemättä ja antaa olla.

Vierailija
16/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Eihän tuo nyt kauhean pahalta kuulosta. Onko tässä kaikki?

Vierailija
17/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Eihän tuo nyt kauhean pahalta kuulosta. Onko tässä kaikki?

Ei ehkä sinusta. Jotkut ovat paljon ehdottomampia.

Vierailija
18/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastat siis tunkinheittoa.

Vierailija
19/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan ihmistä joka inhoaa ja halveksuu minua. Elän asian kanssa.

Vähän sama juttu täällä. Huokaus.

Vierailija
20/21 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs vikaa sussa on?

Sinulta ei kysytä. Paitsi tietenkin jos olet hän. Jos olet niin ymmärrät varmaan huoleni ja harmini.

Kompensoi kamalia tekojasi vapaaehtoistyöllä eläinten hyväksi ja rupea kasvissyöjäksi/vegaaniksi. Vai eikö empatiakyky riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi