Hjallis ja Tauskin ex-Henna suhteessa!
Tuo Hjallis on pannut puolta Suomea. Henna on mun mielestä ihan hyvännäköinen nainen, joten en tajua, mitä se Hjalliksessa näkee. Joo, rahat tietenkin, mutta silti. Ennemmin olisin Tauskin kuin Hjalliksen kanssa.
Ja ot: onko täällä ketään Hjallista pannutta tai sellaisen tuntevaa, kertokaa!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 13:28"]
Minusta Hjallis ei ole minkään näköinen ja muutenkin ei puoleensa vetävä (tai joku siinä kuitenkin niitä naisia vetää), mutta jos Tauskin ja Hjalliksen välillä pitäisi valita niin sitten Hjallis.
[/quote]
Tauski sentään on luojan lahja maailman naisille :-D
Miksi se Henna näyttää niin likaiselta? Tarkoitan siis meikkiä ja naamaa. Ihan kun olisi upottanut naamansa likavesiämpäriin ja sitten sutinut meikkiä päälle.
Henna on tosi vanhan näköinen ikäisekseen. Näin heidät Tauskin kanssa yhdessä ja oikeasti ikäeroa ei juuri ulkoisesti ollut. Tauski (asshole... tiedän) oli ikäisekseen tosi freesi ja Henna vastaavasti kuivannut ja iho väsynyt. Jos olisi pitänyt arvata iät, niin olisin heittänyt Tauskille 42-44 (oli oikeasti 50) ja Hennalle 38-40 (oli jotain 28).
Mieluummin Tauski kuin Hjallis? Siis ihan oikeesti?? Enpä enää ihmettele miksi Suomessa on niin paljon perheväkivaltaa kun tunnettu naistenhakkaaja "voittaa" miehen joka ei tiettävästi harrasta vaimojensa/tyttöystäviensä pahoinpitelyä. Eikä se ulkonäkökään nyt Tauskilla niin kovin hyvä ole, viinan käyttö näkyy naamasta ja pukeutumistyyli aivan naurettava. Tauskiin en koskis pitkällä tikullakaan, Hjallis sen sijaan menettelis hyvinkin. Vaikuttaa ihan fiksulta mieheltä, toisin kuin Tauski. Eihän noita tosin edes voi vertailla, ovat niin eri planeetoilta. Wt:t valitsee Tauskin, muut Hjalliksen.
seiska tietenkin. myöntävät tapailunsa ja tasukikin on ehtinyt asiaa kommentoimaan.
eihän sitä koskaan toisaalta tiedä vaikka olisi millainen match made in heaven.
Olen järkyttynyt. Luulin että Hjallis arvostaisi aivotoimintaa myös naisissa, eikä päästäisi kimaltavan perässä kipittäviä harakoita lähelleen.
Ja vielä Tauskin ex, mikä saalis! :D
Hjallis Twitterissä kertoi että hänellä on salasuhde mutta ei Seiskan mainitseman henkilön kanssa. :) Uskon ennemmin Hjallista (koska ei kiistänyt suhdetta kokonaan) kuin Seiskaa.
justhan hjallis eilen ohjelmansa mainoksessa filosofoi, että on vaikea valita fiksun ja keskustelutaitoisen ja hyvännäköisen naisen väliltä. mun mies sanoi, voitonriemuisena siihen, että sillä on yhdistelmä molemmista. :) mulla on kohtelias mies..
henna on aika kissa mun mielestä, mutta hjallis vanha pukki. toivottavasti henna saa tuosta suhteesta itselleen maksimihyödyt. sen kertomukset lapsuudestaan on aika karuja. olen tavannut hjalliksen eksän karihtalan muutaman kerran ja se hienojelma ja tyly nainen ei paljon sympatioita herättänyt, henna on mun mielestä aidompi. julkisuuteen tyrkky ehkä, mutta elämänkokemus näkyy, tosin siinäkin, että hakeutuu näiden pelimiesten seuraan.
Jipun ex-mies tatuoi rakkaudenosoituksena Hennan nimen poskeensa
http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/636x410/18653/2013/09/29/p185kbvj9d1gsn19et154upvfmdv6.jpg
Nyt Janne on valtion hoivissa istumassa tuomiotaan pahoinpitelystä yms.
Että kyllä Hjallis on huomattavasti tasokkaampi tapaus!
Ja mikä ihmeen salasuhde? Jos kaksi vapaata ihmistä tapailee,( ja ei kerro Seiskalle) niin ei silti ole salasuhde. Ja Cheek vapaana miehenä saa lomailla kenen kanssa haluaa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 13:23"]
Ja mikä ihmeen salasuhde? Jos kaksi vapaata ihmistä tapailee,( ja ei kerro Seiskalle) niin ei silti ole salasuhde. Ja Cheek vapaana miehenä saa lomailla kenen kanssa haluaa.
[/quote]
Niinpä,parempi nimitys ois panosuhde.
jos Hjallista hävettää olla suhteessa Hennan kanssa niin pitää salassa.
Minusta Hjallis ei ole minkään näköinen ja muutenkin ei puoleensa vetävä (tai joku siinä kuitenkin niitä naisia vetää), mutta jos Tauskin ja Hjalliksen välillä pitäisi valita niin sitten Hjallis.
Henna on ikäisekseen ryppyinen ja kokonaisuutta ei paranna suttuinen ja paksu meikki. Tyyli on tosi kasari. Kroppa on kyl ihan ok. Hjallikselle kelpaa näköjään kuka vaan.