Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kurja viedä tänään lapset päiväkotiin :-(

Vierailija
07.10.2013 |

Nimittäin hoitajalla oli ihan karsea flunssa. Silmät punaisina, yski ja niisti nenäänsä. Näki selvästi, että on ihan sairas, sanoi itsekin niin :-(

Kaikki lapset yli 3 v ja työaika alkoi klo 8, joten pakko ne oli sinne jättää, vaikka ois tehny mieli kääntyä takas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiertää se siellä jo joka tapauksessa.

Vierailija
2/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollut kivaa, ei, viedä sairaalle hoitajalle. Mutta kaikista vähiten se hoitaja sitä flunssaa levittää, todennäköisesti käyttää käsidesiä niistämisen jälkeen jne,kun taas lapset pyyhkivät mihin sattuu, nuolevat leluja, kaivavat nenää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse olen samassa kunnossa ollut pitkäänkin hoitamassa vanhuksia, koska lääkäriltä ei saanut sairaslomaa!!! Olin monta kk sairaana ja sain aina vain pari pv saikkua :(

Vierailija
4/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiertäähän se toki muutenkin. Jotenkin ehkä vaikutti vaan nyt niin voimakkaasti kun näin ne silmät :-( En itsekään saa aina saikkua, vaikka tietokoneella on aika hankala tehä töitä, jos silmät vuotaa koko ajan.

Vierailija
5/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisista ne taudit ei sillä tavalla tartu, koska he eivät pärski suoraan kenenkään naamalle ja pesevät käsiään yms.

Itse olen josksu ollut siinä tilanteessa, että 3 päivää omaa sairaslomaa on jo käytetty ja yskä ja nuha vaan jatkuu ja lääkäri ei anna sairaslomaa, joten pakkohan silloin on mennä töihin pärskimään.

Vierailija
6/6 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lastemme päiväkodissa lähes kaikilla hoitajilla oli vuoronperään adeno, ei se tarttunut hoitajilta lapsiin. Ne lapset jotka olivat sairaina ennen hoitajia olivat koko sairastelunsa ajan päiväkodissa, pari muuta lasta ja hoitajat sairastuivat. Taudit kiertävät sen mitä kiertävät, kaikki eivät sairastu päiväkodissa ja yllättäen aikuiset yleensä herkimmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi