Kokemuksia emättimen kiristyksestä laserilla
Meinasin mennä kiristykseen sekä hommata muhkeammat tissit. Onkohan kuinka kivuliaita toimenpiteitä?
Kommentit (11)
Käykää asiasta hyvä keskustelu. Voin sitten vinkata vaimoni lukemaan sen ja tarttumaan toimeen.
Mies.
Halvemmaksi tulee kun hommaa miehen jolla on isompi varustus. Olette sitten toisillenne fyysisesti sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee kun hommaa miehen jolla on isompi varustus. Olette sitten toisillenne fyysisesti sopiva pari.
Kokeilin jo gambialaisia mutta tunne oli sama kuin heiluttaisi kättä porttikongissa.
Pitäisi varmaan käydä norsusafarilla.
Minä suosittelen myös vaihtamaan isompi kulliseen. Itse tein niin, ja itsetuntoni nousi 110 % kun ekan yhdynnän aikana mies kehui tiukaksi. Tajusin vasta silloin, että olin ollut narsistisen nappipippelin uhri.
Oon käynyt sellaisessa ”kiristyksessä” ja ei kuule ollut eroa suuntaan eikä toiseen, huijausta koko juttu. Onneksi elämä kuljetti sen verran odottamattomaan suuntaan, että mies vaihtui paremmin varusteltuun. Suosittelen samaa sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Minä suosittelen myös vaihtamaan isompi kulliseen. Itse tein niin, ja itsetuntoni nousi 110 % kun ekan yhdynnän aikana mies kehui tiukaksi. Tajusin vasta silloin, että olin ollut narsistisen nappipippelin uhri.
Narsistisen nappipippelin uhri 😂 Kuolen 😂
Meillä vaimon emätintä pitäisi kiristää 500 000W laserilla että mitään tuntuvaa saisi aikaan. Olen itse jo käynyt munan isonnus laseroinnissa.
Eikö laserista jää arpia, jotka sitten voivat kiristää ja sattua yhdynnässä?