Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet valmis maksamaan uudesta autosta?

Vierailija
23.10.2013 |

Mikä on mielestäsi kohtuullinen summa? Millaiseen autoon eli iso tila-auto, perus perheauto, pieni kauppakassi jne.

Ja nyt kyse nimenomaan uudesta tuliterästä autosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uutta ei ole varaa hankkia, joten en pysty vastaamaan. Vaihdoin juuri 2.5v vanhaan tila-autoon vanhan auton, hintaa 23 000€. Oli juuri kipurajoilla.

Vierailija
2/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa.

n. 30 tonnia on mielestäni järkiauton yläraja, eikös sillä saa Passatin? Halvemmallakin saa jo hyviä autoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ostanut auton käteisellä, eikä se ole koskaan ollut ihan uusi.

Vierailija
4/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt ostamassa uutta autoa, mutta sitten jos joskus olen, niin sitten maksan sen verran kuin haluamastani autosta tinkimisen jälkeen pitää maksaa.

Vierailija
5/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ostan uutta autoa ainakaan pariin kymmeneen vuoteen, kun pystyn vanhempia itse korjaamaan. Jos uuden ostaisin, niin joku kymppitonnin pikkuauto tuntuisi järkevimmältä kun uusien autojen hinnat tuntuvat nousevan älytöntä tahtia auton koon kasvaessa. Ts. tuntuu että siinä pikkuautossa saa rahalle enemmän vastinetta takuiden ja huolettomuuden myötä.

Tällä hetkellä perheemme tarvitsee pikkubussin, joiden uushinnat liikkuvat siellä 50 tonnin paikkeilla ainakin volkkarin caravelle tms. joten vanhalla rutkulla mennään ja toinen pienempi auto on vuoroin ajossa kun halutaan välillä säästää vakuutuksissa ja veroissa.

Vierailija
7/7 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin suuren perhe farmarin tai sitymaasturin, joka olisi ns. tavismerkkiä ja maksaisi noin 40 tuhatta.

Itse asiassa odottelen tässä että uusi mondeo tulee myyntiin ja siitä nelivetoinen malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän