Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näkijää paikalla

Vierailija
09.09.2020 |

Mä oon ihan romuna kun pelkään, että olemme pilanneet yhden asian enkä tiedä voiko sitä korjata enää, että pääsisimme tavoitteeseen. Onko kaikki toivo asian suhteen mennyttä? Olisin kiitollinen jos saisin vastauksen, kun mua surettaa tämä ihan kauheesti nyt :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti toivo on mennyttä, ette pysty tuota enää korjaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot pakasta sain sulle Sauvojen vitosen, joka tosiaankin edustaa konflikteja. Tässä tilanteessa on tärkeä pysähtyä kuuntelemaan muiden osallisten mielipiteitä, vaikka nämä olisivatkin ristiriidassa oman näkemyksesi kanssa. Näin toimimalla saat paremmin toisten kunnioituksen ja he kuuntelevat tällöin myös sinua paremmin. Muutos asiaan on tulossa haluat sitä tai et, joten ota positiivinen asenne muutokseen niin asiat sujuvat paremmin. Vedin vielä toisen kortin selventämään tilannetta ja sain Miekkojen Kuningattaren. Pysy päättäväisenä ja pyri näkemään koko kuva ja ennen kaikkea muista että vastoinkäymisissäkin sinulla on voimaa.

Vierailija
4/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti :(((

Vierailija
5/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot pakasta sain sulle Sauvojen vitosen, joka tosiaankin edustaa konflikteja. Tässä tilanteessa on tärkeä pysähtyä kuuntelemaan muiden osallisten mielipiteitä, vaikka nämä olisivatkin ristiriidassa oman näkemyksesi kanssa. Näin toimimalla saat paremmin toisten kunnioituksen ja he kuuntelevat tällöin myös sinua paremmin. Muutos asiaan on tulossa haluat sitä tai et, joten ota positiivinen asenne muutokseen niin asiat sujuvat paremmin. Vedin vielä toisen kortin selventämään tilannetta ja sain Miekkojen Kuningattaren. Pysy päättäväisenä ja pyri näkemään koko kuva ja ennen kaikkea muista että vastoinkäymisissäkin sinulla on voimaa.

Kiitos ❤️

Vierailija
6/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa toteutuuko tämä tavoitteemme? Itse en siihen usko enää tämänpäiväisen jälkeen. :(

Vierailija
7/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa toteutuuko tämä tavoitteemme? Itse en siihen usko enää tämänpäiväisen jälkeen. :(

>Sait Kohtuus kortin, joten positiivinen tulos on vielä mahdollinen ja sinua suojellaan tämän koettelemuksen aikana. Asia vaatii kuitenkin kärsivällisyyttä ja sovinnontekoa. Tilanne on jokseenkin tulenarka, joten hillitse kielesi ja tekosi jos haluat positiivisen tuloksen.

Vierailija
8/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Sait Kohtuus kortin, joten positiivinen tulos on vielä mahdollinen ja sinua suojellaan tämän koettelemuksen aikana. Asia vaatii kuitenkin kärsivällisyyttä ja sovinnontekoa. Tilanne on jokseenkin tulenarka, joten hillitse kielesi ja tekosi jos haluat positiivisen tuloksen.

Kiitos vastauksesta. ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi