Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vantaalaisia? Kysyttävää bussilinjoista.

Vierailija
23.10.2013 |

Ovatko Vantaan bussit usein myöhässä? Olemme harkinneet muuttoa Kartanonkoskelle, josta joutuisin kulkemaan bussilla Tikkurilan asemalle ja siitä lähijunalla töihin. Lähinnä kyse on linjoista 55, 57 ja 68.

Jos bussit ovat täsmällisiä, niin minulla ei ole mitään hätää. Mutta jos ne myöhästelevät ja menevät miten sattuu, niin pitää ostaa auto, koska minulla on sellainen työ, etten voi myöhästyä minuuttiakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ne kulkee. Ei tietty minuutilleen. 57 menee vain ruuhka- aikaan muut on hitaita. junalla pohjoiseen, vai?

Vierailija
2/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehärata Vantaalla on rakenteilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihan täsmällisiä, mutta joskut linjat ovat usein 5-10 minuuttia ETUajassa, mikä minusta on pahempaa kuin pikku myöhästyminen! Usein olen nähnyt bussin huristavan nenän edestä ohi, kun itse olen ollut menossa pysäkille hyvissä ajoin. Mutta linjojen ominaisuudet oppii kyllä tuntemaan nopeasti. Busseja menee myös usein Tikkurilaan päin, joten aina voi ottaa sen seuraavan jos varautuu aina lähtemään vaikka vartin aiemmin kuin "pitäisi".

Vierailija
4/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Hyvä kuulla, että eivät ole pahasti myöhässä. Juu Tikkurilasta suunta jatkuu pohjoiseen, eli kakkoselle tiedoksi, että kehärata ei valitettavasti osu työpaikan kuten ei myöskään Kartanonkosken lähelle.

Ap.

Vierailija
5/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että Kehäradan asemille tulee syöttöliikenneöttä. Ja meneekään se Tikkurilaan. Itse asuin kartanonkoskella, mutta käyn Helsingin keskustassa töissä. Eikä Kehärata nopeuttais mniukkaan työmatka

Vierailija
6/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin saa laittaa noista kyseisistä linjoista kommenttia... :)

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi