Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäinpäivä

Vierailija
23.10.2013 |

Meille ensimmäinen isäinpäivä lähestyy. Vinkkejä miten teen siitä ikimuistoisen pienellä budjetilla? Lahjaideoita? Miehille on aina mielestäni niin vaikea ostaa jotain muuta kuin sukkia ja boxereita. Mulla ei ole mielikuvitusta, argh!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin huutonetin sivuilta tyylikkäitä kotimaisia desig solmioita, joista aion valita omalle isälleni edullisen isäinpäivä lahjan.

Vierailija
2/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on isänpäivä, ei miesten eikä aviomiesten eikä poikaystävien päivä. Oma isäni on vielä hyvissä hengissä, joten hänelle vien lahjan, mutta aviomiestä en kyseisen päivän johdosta muista mitenkään. Enkä taatusti vie isälle mitään kliseetä tyyliin halpa partavesi, jalkahoito, jännityskirja. Lahja on noin kilon painoinen ja siinä lukee mm. Bourgogne. Tuliainen kesälomamatkalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...miten isäsi voi olla noin vuoden ikäinen?!

Vierailija
4/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä välitä katkerista av-mammoista, joiden lasten isät eivät muista heitä äitienpäivänä...
Me askarreltiin viime vuonna lapsen 1-v kanssa kortti isälle. Tuli aika ruma, mutta mies liikuttui melkein kyyneliin. Ei ollut yhtään osannut odottaa.

Vierailija
5/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:00"]Hmm...miten isäsi voi olla noin vuoden ikäinen?!
[/quote]

Ei kun ap itse on, koska hänen isänsä on ollut vasta alle vuoden verran isä.

Vierailija
6/14 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:04"]

Mä ostin lahjakortin valokuvaamoon missä kävi ottamassa itsestään vauvan kanssa kuvat, tuli kyllä tosi mahtavia.

[/quote]

Kaikkeen ne miehetkin nykyään suostuu :D

[/quote]

Meillä isä meni lapsen kanssa kerhokuvapäivänä kerhoon ja otatti kaverikuvan itsestään ja lapsesta. Tuli tosi hyviä. Annettiin niitä sitten esim. miehen vanhemmille. Yksi kuva on hyllyssä, sitä katsomme lapsen kanssa päivittäin, kun isä on töissä. Minusta ei mitenkään hullua ole mennä kuvaan oman lapsensa kanssa. Omituista kyllä on, jos isä ei halua mennä samaan valokuvaan lapsen(sa?) kanssa.

Vierailija
7/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ja/tai villiä seksiä. Toimii aina ;)

Vierailija
8/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein vauvan kanssa kortin ensimmäisenä isäinpäivänä, vesivärillä maalasin jalat ja kädet ja "leimasin" isolle kortille  ;) sittten oli paketissa suklaata(mieheni tykkää)  ja jotain muuta en enään muista...

Vierailija
9/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on isänpäivä! Ei isäinpäivä.

Vierailija
10/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin lahjakortin valokuvaamoon missä kävi ottamassa itsestään vauvan kanssa kuvat, tuli kyllä tosi mahtavia.

Vierailija
11/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:04"]

[/quote]

Kaikkeen ne miehetkin nykyään suostuu :D

Vierailija
12/14 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku isänpäivänä villiä seksiä isän kanssa, sallikaa mun nauraa!

Sehän on isänpäivä ei puolison päivä..jokainen järkevä muistaa omaa isäänsä!

Tottakai jos on pieni vauva niin äiti voi avittaa ja keittää kahvit, ehkä kukkasenkin mutta kyllä ne isommat lapset osaa jotain kivaa vöäkertää isälle ja äiti sitten soittaa tai käy omaa isää tervehtimässä, samoin isäkin omaa isäänsä muistaa!

Vierailija
13/14 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sinun vinkistä katsomassa huutonetin tarjontaa. Löytyi tosiaankin upeita Marko Mikaelin solmioita reippaasti alle kaupan hinnan. Nyt sitten miettimään montako ostaisi... Joulukin kolkuttelee kulman takana...

Vierailija
14/14 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt miksi puolisoa täytyy muistaa isän- tai äitienpäivänä. Kun lapset on pieniä, voi auttaa kortin askartelussa, isompana lapset osaavat hankkia lahjan itse. Minusta kuulostaa myös kornilta, kun jotkut puhuttelevat miestään isäksi tai vaimoaan äidiksi silloinkin kun lapset eivät ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän