Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinkertainen ihminen, kysy mitä vain

Vierailija
09.09.2020 |

Vastaan älyni rajoissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä minulle miksi akkutyökalua ei saa käyttää ulkona johdossa maadoituksen takia.

Vierailija
2/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on elämän tarkoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen on aurinkokuntamme suurin tähti? :P

Vierailija
4/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: en tiedä.

2: elämällä ei ole mitään kiveen kirjoitettua tarkoitusta. Jokainen antaa sille oman tarkoituksensa ja tavoitteensa.

3: Canius?

Vierailija
5/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuun keskimäärin noin 384 400 kilometrin etäisyys maahan kasvaa hiljalleen, noin 3,8 senttimetriä vuodessa. Miten kauan pitäisi mennä ajassa taaksepäin että kuu törmäisi maahan? Muistathan ottaa huomioon laskelmissasi käänteisen neliön lain. (Käänteisen neliön lailla tarkoitetaan relaatiota, missä x on suhteessa y:n neliön käänteisarvoon, x ~ 1/y^2. Lakia noudattavat esimerkiksi gravitaatiolaki, Coulombin voima kahden varauksen välillä ja pallomaisen säteilylähteen säteilyn vaimeneminen etäisyyden funktiona.)

Vierailija
6/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuun keskimäärin noin 384 400 kilometrin etäisyys maahan kasvaa hiljalleen, noin 3,8 senttimetriä vuodessa. Miten kauan pitäisi mennä ajassa taaksepäin että kuu törmäisi maahan? Muistathan ottaa huomioon laskelmissasi käänteisen neliön lain. (Käänteisen neliön lailla tarkoitetaan relaatiota, missä x on suhteessa y:n neliön käänteisarvoon, x ~ 1/y^2. Lakia noudattavat esimerkiksi gravitaatiolaki, Coulombin voima kahden varauksen välillä ja pallomaisen säteilylähteen säteilyn vaimeneminen etäisyyden funktiona.)

Tee itse läksysi.

Vierailija
7/7 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse läksysi.

Ei oo läksy. Itse sanoit että kysy mitä vaan! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme