Tampereen ravintolat
Suositelkaapa Tampereelta jotain hyviä ravintoloita.
Kommentit (29)
Osaisiko joku kertoa millainen paikka on Zarillo?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:12"]
Osaisiko joku kertoa millainen paikka on Zarillo?
[/quote]
Kerran olen syönyt siellä hampurilaisen, joka ei ollut häävi. Ei nyt mikään katastrofikaan, mutta mielestäni esim. Pancho Villassa on paremmat hampurilaiset. Puhumattakaan vaikkapa New Yorkin hampurilaisista.
Hook on hyvä ja rento paikka. Kivalla paikalla Kehräsaaressa. :) Parhaat dippilautaset, mutta myös hyvät siivet.
Ja siivethän on Tampereen juttu, joten jos siivet maistuu niin Siipiravintola Siipiweikot suosituksessa.
Zarillo oli aikaan hyvä, nykyään ihan paska paikka. Palvelu ja laatu huonontunut todella paljon. Mutta jos ei ole koskaan käynyt niin ei tiedä miltä se aiemmin maistui, joten ehkä kelpaakin? Suosittelen Pepperburgeria, jos vaikka kävisi hyvä tuuri ja saisi sen hyvänä...
Itse käyn mielummin siinä paljon haukutussa Pancho Villassa. Hyvät burgerit myös Zarilloa vastapäätä olevassa Sohossa.
Inez: hyvät tapakset
The Grill: isot annokset
Napoliin pizzalle
ja kun Tampereelle tulee, niin tietty siiville :) - Siipiweikot -ravintolaan
Omasta mielestäni Salud on ylimainostettu - en suosittele
Toistoa edellisiin ravintolalistauksiin, mutta luettelinpa omat mielipiteeni :)
Ulkopaikkakuntalainen suosittelee jo mainittua 2h+k. Pöytä kannattaa varata etukäteen. Myös Plevna oli ihan hauska kokemus.
Palatsin ruoka on aika keskinkertaista hintaansa nähden. Ennen kannattaa käydä etukäteen syömässä ja ottaa esityksen seuraksi vaikka jälkkäri (+ drinkit).
Sushia Marusekista, thairuokaa Thai&Laosista, pihviä Franklystä ja mitä vaan Coussicasta :)
Thaipaikoista täytyy mainita Faasai! Mun kokemusteni perusteella ehdottomasti maukkainta thaimaalaista Tampereella, en ole saanut koskaan sieltä sellaista "ei miltään" maistuvaa ruokaa, toisin kuin muista Tampereen thaipaikoista. Vaikka kyllä Thai & Laoskin ihan ok on, mutta Faasain ruoissa on enemmän makua. Esim. Thai na khonista tilaamani "kahden chilin" annos oli täysin mauton, Thai & Laosin annoksissa vaihtelee.
Älkää ainakaan Saludiin menkö. Paikka luottaa liikaa "hyvään" maineeseensa, mutta ruoka ja palvelu eivät ole tasalaatuista. Olen saanut paikassa kylmää ruokaa ja jälkiruoat on tuotu eri aikaan ja jne...
Plevnalle ääni täältä.