Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika! Miten saan PowerPointin muutettua PDF-muotoon?

Vierailija
23.10.2013 |

Power Pointin diaesityksen siis. On uusimmasta officepaketista tämä. En löydä mistään valikosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talletat sen pdf:nä?

Vierailija
2/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kohta "tallenna nimellä", valitse sieltä tieodostomuodoksi pdf, ja hyväksy. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedosto -> save as pdf

Vierailija
4/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna nimellä > PDF

Onnistuiskohan tuolla? Itse olen tässä samaa vääntänyt, ja laitoin 15-sivuisen Power Pointin Paintissa askartele, leikkaa liimaa -menetelmällä niin että on 4 diaa muistiinpanoineen per arkki, en tiedä miten nuo muistiinpanot olisi muuten saanut kuin ruutukaappauksella tulostuksen esikatselusta.

Vierailija
5/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:21"]

Talletat sen pdf:nä?

[/quote]

Just näin, eli tallennusformaatiksi (tiedostotyypiksi) valitset pdf.

Vierailija
6/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna nimellä ja muuta tiedostomuodoksi valikosta pdf.

Vierailija
7/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinku #2 sanoi - tallennat sen PDF-muotoon. Eli:

Tallenna nimellä... (Save as...) ja sitten valitset tiedostomuodoksi PDF:n. 

Vierailija
8/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhemmissa tarvitsee oman ohjelmansa, ei riitä pdf reader. Voi olla että uudemmissa pystyy tallettamaan suoraankin.

Vierailija
9/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:22"]Tiedosto -> save as pdf[/quote]

muistaakseni tuo onnistuu tulostusvaiheessa. Valitset tulosta-valikosta tulosta muistiinpanojen kanssa, sitten valitset montako sivua haluat arkille, ja sitten vain valitsetkin print as pdf  normaalin tulostamisen sijasta. 

Vierailija
10/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulostaminen onnistuu ainakin jos save as kohdassa ei ole pdf-muotoa. komppaan kasia.

Vierailija
11/11 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:22"]Tiedosto -> save as pdf[/quote]

muistaakseni tuo onnistuu tulostusvaiheessa. Valitset tulosta-valikosta tulosta muistiinpanojen kanssa, sitten valitset montako sivua haluat arkille, ja sitten vain valitsetkin print as pdf  normaalin tulostamisen sijasta. 

[/quote]Vastasit varmaan mulle. En saanut muistiinpanoja näkymään, jos valitsin tulostettavaksi 4 sivua per arkki, muistiinpanot olisivat onnistuneet jos olisi 1 sivu per arkki, mikä on minusta kauheaa tuhlausta :) No, tein nyt näin ja kyllä tuo lukukelpoinen on, ei tule kuin minulle itselleni. #4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän