Aiotaan pitää alholittomat häät... häihin varattu aika 15-04
viihtyisitkö noin kauan ilman alkoholia?
tarjolla olis juttelua, livebändi, pientä syötävää
Kommentit (54)
toi ylläoleva nyt on ihan paska kommentti, juhlikaa vaan ilman alkoholia, urpoja ovat ne jotka eivat missään ilman viinaa pärjää.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:10"]
[/quote]
Pientä syötävää vain tarjolla ja noin pitkät juhlat? No en todellakaan viihtyisi, oli alkoholitarjoilua tai ei. Ei kunnollista ruokaa, ei ohjelmaa ei mitään.
En viihtyisi noin myöhään vaikka olisi alkoholia. Ainakin luulen niin :D
Holittomisita poistuisin kahvien jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:10"]
[/quote]
Pientä syötävää vain tarjolla ja noin pitkät juhlat? No en todellakaan viihtyisi, oli alkoholitarjoilua tai ei. Ei kunnollista ruokaa, ei ohjelmaa ei mitään.
[/quote]
Kuten lisätty jo aiemmin, että tietenkin alkuillasta olisi kunnon ruokailut, nuo pienet syötävät sitten iltayöllä. -ap-
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:29"]
toi ylläoleva nyt on ihan paska kommentti, juhlikaa vaan ilman alkoholia, urpoja ovat ne jotka eivat missään ilman viinaa pärjää.
[/quote]
No tuskin tässä on kyse siitä että joku ei pärjäisi ilman viinaa. Eikä kukaan ole mitään viinaa toivonutkaan vaan paria lasia viiniä. Minusta urpoja ovat ne jotka luulevat että ihminen joka tykkää nauttia vaikkapa hyvän ruuan kanssa hyvää viiniä on urpo joka ei pärjää ilman viinaa. Miksi kouluissa ei opeteta tervettä suhtautumista alkoholiin. Opetetaan vaan se miten se tuhoaa elimistön ja turmelee elämän ja sitten opetetaan sitä miten alkoholismi on valtava kansanterveysongelma ja että lapset pilaantuvat jos näkevät vanhemman juovan saunaolutta. Siten ne yksilöt jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, eivät ikinä ymmärrä sitä että alkoholi voi olla luonteva osa elämää. Niin arkea kuin juhlaakin. Ehkä juhlasta selviää ilman alkoholia. Elämästäkin selviää ilman juhlaa.
[/quote]
No tää vasta paska kommentti onkin. Viini ja viina ei ole sama asia, yllättää vai kuinka? Mun mielestä on todella lapsellista juoda hienon aterian kanssa vettä, maitoa tai limsaa.
Olen ollut alkoholittomissa häissä. Vieraat alkoivat häipymään 8-9 aikaan, kun oli tylsää.
Jos ap pelkää omaa repsahtamista niin laita antabus-kapseli.
Mites jos pitäisitte vaan ruokailun? Max. 5 tuntia. Tai sitten ajattelisit jotain ihan perinteistä poikkevaa...kuitenkin nyt niin, että ihmisillä on jotain muuta ohjelmaa kuin juttelu. En mä jaksais välttämättä tuttujenkaan kanssa kahvitella useaa tuntia.
[/quote]
No tää vasta paska kommentti onkin. Viini ja viina ei ole sama asia, yllättää vai kuinka? Mun mielestä on todella lapsellista juoda hienon aterian kanssa vettä, maitoa tai limsaa.
[/quote]
Tahallinen väärinymmärrys näköjään... Tarkoitin tuolla kommentillani sitä etten itse viihtyisi seurassa joka on pitkään ajatellut juomisen olevan fiksua ja kivaa. Itselleni riittää lasillinen tai sitten ihan ilman alkoholia, juopuminen on junteille!
Onnittelut viisaasta ratkaisusta. Ei häissä viinaa tarvita, mutta luulen, että puolen yön jälkeen väkeä ei enää juuri ole paikalla. Minä ainakin olen niin iltauninen, että hipsisin kotiin jo kohta yhdeksän jälkeen.
Lapsuuden kokemukset ovat maalaishäistä eikä niissä ollut julkista alkoholitarjoilua, siis esim. viiniä ruuan kanssa. Maito, piimä ja kotikalja riittivät. Kieltämättä illan mittaan osalla miehistä alkoivat silmät kiiltää ja posket punoittaa epäilyttävästi ja asiaa navetan taakse oli kovin usein. Osalla tanssitaito oli jo hyvinkin hakusessa, kun siirryttiin kylän tanssilavalle. Aina oli siis niitä, joilla oli huoltopullo mukana eikä se tuntunut hyvältä. Tunsin suurta myötähäpeää sukulaismiesten toilailuista.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 15:20"]
[/quote]
[/quote]
No, mun mielestä on aika lapsellista ajatella, että viini olisi jotenkin hienon aterian edellytys. Siis että ateria ei voi olla hieno, jos sen kanssa ei nautita alkoholipitoista juomaa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 10:18"]
Miksi ei tippaakaan alkoholia? Vaikka kuinka yritän, en keksi miten ilta voisi olla onnistunut. Vai ovatko kaikki kutsutut absolutisteja?
[/quote]
hääväestä vajaa puolet ovat entisiä alkoholin suurkäyttäjiä (ovat olleet hienosti kuivilla 6kk-3v, halutaan tukea heitä) -ap-
[/quote]huh huh, en tahtoisi mennä minkäänlaiseen tilaisuuteen jossa on noin suuri osa entisiä juoppoja! Eikö teillä ole oikeita sukulaisia tai kavereita?