Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moneen hammasimplanttiin saa tt-tukea?

Vierailija
09.09.2020 |

Voiko esim. saada 5 hammasta korvattua implanteilla?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pitää olla ilman hampaita.

Vierailija
2/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole pa koloinen et yhteenkään jos taas olet niin piikki on auki taivaaseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
4/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai nyt ilman hampaita joudu olemaan? Olen liian nuori käyttämään mitään tekareita.

Vierailija
5/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita tt-tukeen ja kysy,voi olla liian kallista,yks hammas kun maksaa sen tuhta euroa

Vierailija
6/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko saada maksusitoumuksen yksityiselle? Vastatkaa nyt rehellisesti?

Vierailija
7/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin saa mitään tukea.

Vierailija
8/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et yhteenkään

Vierailija
9/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä implantteja makseta sulle, maksa itse, ota laina, tai ole ilman hampaita. 

Vierailija
10/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lom-pakk-o kirjoitti:

soita tt-tukeen ja kysy,voi olla liian kallista,yks hammas kun maksaa sen tuhta euroa

mikä on tt-tuen numero?

Vierailija
11/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä implantteja makseta sulle, maksa itse, ota laina, tai ole ilman hampaita. 

En saa lisää velkaa. Ei ole luottotietoja.

ap

Vierailija
12/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita ei makseta julkisella, yksityisellä implantin otto maksaa noin 2000-3000€. Miksi olet menettänyt hampaasi? Valitettavasti joudut olemaan ilman, ei hampaat oo pakolliset elämistä varten.

Vierailija
13/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hakea harkinnanvaraista, jos on julkisen terveydenhuollon laatima arvio kustannuksista ja selvä ohjelma.

14/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukea saa vain siihen, että pystyy syömään eikä ole kipuja ja sairauksia suussa. Implantit ovat tietysti ulkonäön ja mukavuuden kannalta parempia, mutta eivät täysin ongelmattomia.

Implantit maksavat 2000-2500 euroa kappale. Helposti enemmänkin käyntikertojen mukaan. Yhteisknta ei ole halukas maksamaan puuttuvista 5 hampaastasi 10.000 euron kuluja. Neuvottele hammaslääkärisi kanssa, että tehdään implantti kerrallaan sitämukaa kun saat rahaa säästöön.

Hammassilta alkaen 1200 euroa, osaproteesi samassa hintaluokassa.

Vierailija
15/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hakea harkinnanvaraista, jos on julkisen terveydenhuollon laatima arvio kustannuksista ja selvä ohjelma.

Julkisella puolella ei tehdä hammasimplantteja

Vierailija
16/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät maksa yhtään implanttia, usko nyt. Jos sulla on tarve viidelle hampaalle, ne voivat kustantaa sillan tai sitten tekarit.

Vierailija
17/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Miten saisin tällaisen arvion?  Tällaista ei ole tehty. Sanottiin vain, että viisi hammasta olisi syytä pian poistaa.

ap

Vierailija
18/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät maksa yhtään implanttia, usko nyt. Jos sulla on tarve viidelle hampaalle, ne voivat kustantaa sillan tai sitten tekarit.

Olen vasta 28 eli tekarit ei ole vaihtoehto.

Vierailija
19/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sossun maksaneen vain nuorelle ihmiselle, jonka katsottiin kärsivän mm. työtä hakiessa hampaan puutteesta.

On ihan oikein, ettei sossu maksa implantteja. Omituista, että maksaisi mokoman luksustuotteen, joka on liian kallis monesti niillekin, jotka joutuu itse maksamaan omista rahoistaan kaiken. Olisi oikeastaan aika hassua, että sossuasiakkaat kulkisi implantit suussa, kun suurella osalla itsensä elättävistäkään ei ole rahaa ottaa implantteja suuta piukkaan.

Vierailija
20/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun hampaillesi oikein on tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä