Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan katsonut Breaking Badin?

Vierailija
22.10.2013 |

Mitä mieltä olit lopusta? Mun mielestä ihan totaalinen lässähdys, oikeastaan koko vitosen jälkimmäinen puolisko :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totaaaa... Toisaalta täysin odotettavissa oleva lopetus, oikeastaan se loppui just niin kuin kuvittelinkin. Pahikset pois päiväjärjestyksestä, pidetään huoli että perhe saa rahat, Jesse jää henkiin ja Heisenberg kuolee. Näinhän siinä kävi. Olisihan se voinut loppua niinkin että perhe ei todella huoli rahoja ja isukki joutuu linnaan, mutta kai tällä lopulla kaikki on jotenkin onnellisempia, joskin totaalisen onnettomia.

Vierailija
2/5 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltin kuolema oli tietysti odotettavissa, mutta jotenkin ne viimeiset 8 jaksoa ylipäätään oli musta jotenkin plääh. Ihan kuin siitä alkusarjan nerokkuudesta oisi menty johonkin väsyneeseen toimintaleffaan.

Ja muuten, eihän se sanottua ollut että perhe rahat huolisi. En usko, että Skyler ihan fiksuna naisena ei muka tajuaisi rahaston alkuperää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuitenkin luulen, että koska oli alkuun valmis sitä autopesulahuijaustakin pyörittämään, ei kieltäydy paremmasta elämästä. Se ei näyttänyt kovin viehättävältä se paikka missä Walt kävi hyvästelemässä. Ja sehän sanoi sille pariskunnalle, että heidän tulee olla vakuuttavia siinä rahaston luovuttamisessa jos mielivät pysyä hengissä... Että ehkä niillä on motivaatio korkealla saada Skyler uskomaan että se on "puhdasta" rahaa.

Vierailija
4/5 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkäsin, vaikka olihan se loppu aika antikliimaksinen. tykkäsin muutenkin vitoskauden toisesta puoliskosta enemmän kuin ensimmäisestä vaikken siitä natsijuonesta niin piitannutkaan.

Vierailija
5/5 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsit tosiaan meni jo vähän yli, oisin kuvitellut että niiden osuus oisi jäänyt vaan siihen vankilaiskuun mutta ei. Musta ne oli liian tyhmiä noustakseen siihen rooliin mikä niillä sitten lopulta oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi