Puhutko avoimesti seksijuttuja tuttujen kesken?
Kommentit (31)
Kun olen juonut, puhun ihan hurveän ronskeja juttujavv
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:28"]
Ihme tanttoja olette jos ette seksistä voi keskustella :o Onneksi oma sukupolvi on vapaamielisempää.
[/quote] Miten niin, luitko vastauksia?
Ihme tanttoja olette jos ette seksistä voi keskustella :o Onneksi oma sukupolvi on vapaamielisempää.
[/quote] En ole kiinnostunut puhumisesta vaan actionista!
Joo, puhukaa te vaan minä harrastan sitä.
Puhun puhun seksistä. Oletteko tyytyväisiä?
Voi seksi sitä ja seksi tätä.
Se, että puhut seksistä, ei tarkoita että olisit aktiivinen sen suhteen.
[/quote]
Minä tantta olen 27-vuotias. Seksistä puhuminen yleisellä tasolla ei kiinnosta ja henkilökohtaisuudet pysykööt henkilökohtaisuuksina. Joku Sinkkuelämää -tyylinen keskustelu edes läheisten ystävien kanssa tuntuisi kamalalta.
Riippuu tuttavasta.
Viime viikonlopulla esim. kerroin vävylle ja tämän ystävälle varsin yksityiskohtaisesti siitä, millaisilla fantasioilla ja roolileikeillä me mieheni kanssa huvitellaan. Ei kaduta lainkaan vaan keskustelu oli hyvästä kummallekin.
[/quote]
Juu, juu. Siitä puhe mistä puute.
En puhu, koen se nolevan vain mieheni ja minun asia. Ei kuulu muille yhtään.
En. Luulen, että tuttavat eivät osaisi arvostaa kovin avomielistä ääneen ajatteluani seksistä ja vielä vähemmän kuvauksia henkilökohtaisesta seksielämästäni. Onhan se mahdollista, että olen väärässä, mutta en aio kokeilla.
joskus parikymppisenä sitä tuli juteltua läpi kaikki seksiin liittyvät asiat ihan kenen kanssa tahansa. omat kokemukset ja yleiset uskomuksetkin. nyt vähän päälle nelikymppisenä, täydellisen seksielämän omaavana, huomaan, että tuttavien, ystävien ja sukulaisten kanssa keskusteluun löytyy paljon paljon muitakin aiheita.
miehen kanssa seksi on vain yksi puheenaihe muiden joukossa.
Ainoastaan naisystävien kanssa. En tuttujen, enkä miesten. Olen siis nainen.
Joidenkin kanssa puhun, joidenkin en. Riippuu niin ihmisestä.
En. Muiden seksijutut ei kiinnosta ja omat ei kuulu muille.
Kyllä. Jopa appiukon! :) Nainen siis olen. :)