Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samaa sukupuolta olevilta pareilta pitäisi poistaa oikeus avioeroon

Vierailija
09.09.2020 |

kun niin hanakasti naimisiin halusivat niin näyttäköön sen todeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Vierailija
2/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pösilö

Minä kannatan homoliittoja niin täysillä että en halua että ne päättyvät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mikä logiikka. Samalla logiikalla jos ei olis menny oikeus avioliittoon läpi niin meiltä heteroilta olisi pitänyt evätä oikeus avioeroon, "kun niin hanakasti haluttiin pitää vaan omana oikeutena"

Vierailija
4/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viddu mikä logiikka. Samalla logiikalla jos ei olis menny oikeus avioliittoon läpi niin meiltä heteroilta olisi pitänyt evätä oikeus avioeroon, "kun niin hanakasti haluttiin pitää vaan omana oikeutena"

Käy minulle. Nykyään erotaan ihan liian herkästi.

Vierailija
5/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D

Vierailija
6/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on heterojen keksintö, eikä kestänyt kauaa kun joku takaputkennrassaaja alkaa vaatimaan oikeuksiaan joita ei ole hänelle suunniteltu. "Minä vaadin"..

Vierailija
7/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vanhaan englannissa on ptänyt olla paavin lupa siihen että saa erota. en tiedä onko tuollainen vielä voimasa. toivottavasti tuollainen saadaan suomeen että ainastaan paavin luvalla saisi erota.

Vierailija
8/8 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä reilua että homo- ja lesboparit saisivat käydä läpi kaikki muutkin historialliset vaiheet kuin vain vapaan avioliiton ja avioeron: kielletyn avioeron, avioerosyyllisyysoikeudenkäynnit jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän