Kuinka vaikeaa on keittää pastaa? Näköjään Vantaalla edes keittiöalan ammattilaiset ei tätä taitoa osaa.
Ihan ylivoimainen tehtävä.
"– Eilen puhuin ateriapalvelutuottajan (Vantti Oy:n) ateriapalvelujohtajan kanssa tästä asiasta. Hänen mukaansa yhdessä yksikössä oli tapahtunut virhe. Siellä on ollut uusi työntekijä, joka ei ole osannut lämmittää pastaa oikein .."
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitäppä itse sitä 300kg, kuljeta toiselle puolelle kaupunkia ja tarjoile 5h valmistumisen jälkeen. Katsotaan miltä se sun pastasi näyttää...
Aika monessa koulussa ympäri Suomea tuo tuntuu onnistuvan joka päivä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.
No suht tuolta samalta se näyttää joka paikassa. Vesi vaan kaadettu tuolta lootasta pois ennen tarjolle asettamista.
Mun tyttö on valmistunut erityislasten ammattikoulusta. Entisvanhaan tapaan häntä luonnehdittaisiin heikkolahjaiseksi. Hänkin osaa keittää laitoskeittiössä pastan sopivaksi, kypsentää lihat oikein, tehdä mullatonta salaattia jne. Kuinka aivoton täytyy olla, että Vantaalla ei osata? Millä diagnoosilla siellä työskennellään?
Tätähän se nykyään on. Ruoan valmistuksessa ei osata edes perusasioita, raksalla tehdään jatkuvasti ihan sutta ja sekundaa, posteljoonit lampsivat ympäri korttelia ja jakavat ihan vääriin osoitteisiin, taksikuskit tappelevat keskenään eivätkä tunne edes oman kaupunkinsa osoitteita...
Mikähän on se yhteinen nimittäjä nykyään näissä huonosti hoidetuissa töissä joissa ei koulutusta tarvita?
Kyllä se on esimiehen vastuulla, että minkälaista ruokaa päästää läpi. Jos ei löydä osaavia kokkeja, niin tekee itse mutta tuollaista sotkua ei tarjoilla ja vielä syytetä muita. Kyllä näkee missä on vika, johtamisessa.