Paljonko voisi pyytää torissa muutaman kerran käytetystä poikien Helly Hansen takista?
Keväällä ostettiin ja nyt jäänyt pieneksi. Maksettiin siitä 99€, normi hinta 129€. Takki kokoa 164cm.
Kommentit (17)
Kannattaa katsella, millaisia summia muut pyytävät. Näin mä teen, kun hinnoittelen jotain tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella, millaisia summia muut pyytävät. Näin mä teen, kun hinnoittelen jotain tuotetta.
Ja jos lisään, millaisia summia olen lasten takeista maksanut, niin 20-40 e, jostain toppatakista enemmän.
Mä ostin kirpparilta naisten helly hansenin, uudenveroiselta näytti. Hintaa oli 7e.
Riippuu paljon siitä missä myyt. Jossain merkkikirppiksellä saat puolet uuden hinnasta, livekirppiksellä kymmenesosan.
200 eur.
Eurolla voit myydäkin. Siis yhdeksän oharin jälkeen.
Riippuu pojasta ja siitä, ettet ole pilannut takkia pesulla.
30-50 € ja postikulut, jos takki täysin moitteeton. Moitteettomuuteen kuuluu myös hajusteettomilla pesuaineilla ja ilman huuhteluainetta pesu, jos on pesty.
Euron. Se mitään pieneks oo jääny. Vetskari rikki, röökillä poltettu reikiä jne
Jos haluat tehdä hyvänekeväisyyttä, annat ilmatteeks, jos haluat jeesiä vähävaraista perhettä, pyydät korkeintaan 10e. Muussa tapauksessa voit hilata hinnan niin korkealle, kuin kehtaat, ja jäädä kädet ristissä odottelemaan ostajaa.
10 - 15 euroa, jos kaikki vetoketjut ym. todella ovat kunnossa!
Tsekkaa esim. store.emmy.fi ja rekki.fi
Takki siis ollut ehkä 10 kertaa koulumatkoilla päällä, joten ei ole tarvinnut kertaakaan pestä eikä tuossa edes näy minkäänlaista käytön jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
30-50 € ja postikulut, jos takki täysin moitteeton. Moitteettomuuteen kuuluu myös hajusteettomilla pesuaineilla ja ilman huuhteluainetta pesu, jos on pesty.
Juuri tällaisen pikkutarkan nillityksen vuoksi en koskaan myy mitään tavaroita pois, vaan annan ilmaiseksi tutuille tai laitan Fidan/UFF:in laatikkoon. En jaksaisi vääntää ostajan kanssa joistain pesuaineiden hajusteista. Itse ainakin joka tapauksessa pesisin käytettynä ostetun tavaran heti uudelleen kotona omilla pesuaineillani.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tehdä hyvänekeväisyyttä, annat ilmatteeks, jos haluat jeesiä vähävaraista perhettä, pyydät korkeintaan 10e. Muussa tapauksessa voit hilata hinnan niin korkealle, kuin kehtaat, ja jäädä kädet ristissä odottelemaan ostajaa.
Ei todellakaan kannata antaa ilmaiseksi tai halvalla hyväntekeväisyys mielessä. Ei se ottaja mikään ilahtunut vähävarainen ole, vaan joku joka myy takin eteenpäin!
250€.