Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada luottamus takaisin

Vierailija
22.10.2013 |

Ollaan oltu yhdessä jo 9vuotta miehen kanssa. Ongelma on hänen valehtelunsa melkein joka asiassa, esim. sanoo hakevansa tupakkaa kaupasta mutta meneekin baariin yhdelle. Valehtelee aivan kaikille läheisillee ja silottelee tarinoita oman itsensä hyväksi.

Viimeksi valehteli viikonloppuna siitä kenen seurassa oli baarissa.

Lähti yhdelle, puhelimessa kertoi tulevansa kohta kotiin mutta tulikin siitä vasta kuuden tunnin jälkeen eikä tuona aikana vastannut puhelimeen. Ja mulla mielikuvitus laukkaa yksin kotona ollessa.

Mies kovasti lupaa lopettaa valehtelun ja haluaa aloittaa suhteen puhtaalta pöydältä ja että unohtaisin hänen pettäneen minua 6vuotta sitten. Se asia palaa aina mieleeni kun mies lähtee omille reissuillensa eikä vastaa puhelimeen. Väittää ettei ole pettänyt sen yhden kerran jälkeen.

Mut mulla hajoo pää kun ajattelen tätä. Rakastan miestäni ja haluaisin luottaa muttakun toinen tekee siitä nii hiton vaikeeta!

Millä saadaan luottamus takaisin....keinot vähissä, mies ei suostunu pariterapiaan, ei jaksa jutella rakentavasti mun kans näistä asioista. Mitä mun pitäs tolle miehelle tehdä? en halu erota, meillä on kolme lasta ja rakastan häntä ja hän luultavasti minua.   En halua alkaa rajottaan toisen menemisiä enkä kaverisuhteita. Nyt ollaan vaan siinä pisteessä et jotain muutosta pitäs tapahtua... Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala juttu,mutta ei tuo voi jatkua hajotat vielä pääsi jospa harkitsisit erikämppään muuttamista jos kerran menee omia menojaan...että kumminkaa lapset ei kärsi ja voisi tavata isäänsä!!

Vierailija
2/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valehtelemalla ainakaan. Jos mies haluaa luottamuksen takaisin valehtelun on loputtava. Miten ihmeessä olet edes perustanut perheen ihmisen kanssa, joka sanoo käyvänsä kaupassa ja lähtee 6 tunniksi baariin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe oli jo perustettu kun alkoi tämä käyttäytyminen ilmaantumaan. En halua kovin hepposin perustein hajottaa perhettä koska itse olen kasvanut eroperheessä. Erotaan vasta kun mitään ei ole enää tehtävissä.

Kaipaisin vinkkejä siihen mitä voin tehdä tai pyytää miestä tekemään jotta luottamus tulisi joskus edes takaisin.

-ap

Vierailija
4/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös "ilo" elää valehtelevan miehen kanssa. Olen päätynyt siihen tulokseen, että valehtelu on ihan sen valehtelijan oma ongelma. Minussa ei ole vikaa, kun olen luottavainen enkä itse puhu paskaa hänelle. Olen tämän asian sanonut hänellekin. Ja mikä huvittavinta, ne valheet tulee AINA ilmi, ennemmin tai myöhemmin.

Toista ei voi pakottaa muuttumaan, rehellisyyden täytyy lähteä ihan omasta halusta. Ainoa mitä voi valita on, että jatkaako suhdetta vai ei.

Vierailija
5/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos perhe oli jo perustettu kun hän alkoi valehtelemaan, sille on olemassa selvä syy ja tarve. Eli epärehellisyys. Ja arvostus sinua kohtaan nolla. Ei tuo ole mitään rakkautta, ei sinunkaan puoleltasi. Kukaan täyspäinen ihminen ei rakasta valehtelevaa perheenisää. Olet rakastunut siihen haavekuvaan, joka päässäsi miehestä on. Lisäksi olet läheisriippuvainen.

Yksin et tuosta suosta selviä, hanki ammattiapua.

Liäsksi se, että olet eroperheestä, on todella huono syy pakottaa lapsesi elämään perheessä, jossa ei ole luottamusta eikä rehellisyyttä. Aika usein ero on lapsillekin parempi vaihtoehto kuin perhehelvetissä roikkuminen.

Vierailija
6/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 15:17"]

No jos perhe oli jo perustettu kun hän alkoi valehtelemaan, sille on olemassa selvä syy ja tarve. Eli epärehellisyys. Ja arvostus sinua kohtaan nolla. Ei tuo ole mitään rakkautta, ei sinunkaan puoleltasi. Kukaan täyspäinen ihminen ei rakasta valehtelevaa perheenisää. Olet rakastunut siihen haavekuvaan, joka päässäsi miehestä on. Lisäksi olet läheisriippuvainen.

Yksin et tuosta suosta selviä, hanki ammattiapua.

Liäsksi se, että olet eroperheestä, on todella huono syy pakottaa lapsesi elämään perheessä, jossa ei ole luottamusta eikä rehellisyyttä. Aika usein ero on lapsillekin parempi vaihtoehto kuin perhehelvetissä roikkuminen.

[/quote]

Tää oli todella silmiä avaavasti kirjoitettu. Kiitos

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi