Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimanaamat, totta vai tarua?

Vierailija
22.10.2013 |

Musta on hauska bongailla julkkispareistakin näitä ihan toistensa näköisiä osapuolia.

Onko siinä jotain ihan tieteellistäkin perää, että rakastuu itsensä näköiseen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ketjun käsittelevän ihmisten ilmeitä seksin aikana ja petyin.

Samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mut isä hylkäsi lapsena, äitiin on tosi hyvät välit. Yllättäen mieheni muistuttaa aika paljon mutsia, ei ehkä ulkoisesti kovin paljoa, mutta muuten.

Ja kyllä mieheni kanssa ollaan jollain tasolla samannäköisiä.

Vierailija
24/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha ja asema, muulla ei ole mitään merkitystä! Kyllähän sen tajuaa ihan jo tilastoista.

Vierailija
25/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimanaamoja:

Mette Marit ja Haakon

Toni Nieminen ja ex

Mick Jagger ja Bianca

Vierailija
26/31 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on keskenään todella erinäköisiä, enkä viehäty miehistä, joilla on samoja kasvonpiirteitä, mitä isälläni. Ymmärsin vasta vähän aika sitten, että ulkoisesti eniten minua kiinnostavat äitini isän tyyppiset miehet, vaikken tätä pappaani koskaan ehtinyt tavatakaan. Valokuvista vaan huomasin paljon yhtäläisyyksiä edellisen "miesjuttuni" kanssa. :D Aika jännä!

Jestas, nyt kun sanoit... :o mun mies ei muistuta mun isää millään tavalla, ei niin yhtään. Mutta nuorena kuollut isänisä, jota en siis koskaan livenä päässyt tapaamaan, on ainakin valokuvien perusteella mieheni tyyppinen: pitkä, sporttinen, tumma... isäni taas on enemmän tullut äitiinsä; pieni, pyöreä, ristiverinen. Hui.

Vierailija
27/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naimanaamasta poskihoitoa?

Vierailija
29/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on keskenään todella erinäköisiä, enkä viehäty miehistä, joilla on samoja kasvonpiirteitä, mitä isälläni. Ymmärsin vasta vähän aika sitten, että ulkoisesti eniten minua kiinnostavat äitini isän tyyppiset miehet, vaikken tätä pappaani koskaan ehtinyt tavatakaan. Valokuvista vaan huomasin paljon yhtäläisyyksiä edellisen "miesjuttuni" kanssa. :D Aika jännä!

Eikä! Olin tulossa kertomaan että olen niin epänaimanaama kun vaan voi olla ja miten mulla tuo isin metsästys ei päde, eikä kyllä isän luonteinenkaan vaikka vanhemmista miehistä pidän... Mut voi vitsi, mun pappa!

Mun isä on sellainen junttipersu, ylikiloja, amisammatti, ravaiset jutut, nykyään thaimaalainen tyttöystävä, leijonakoru ofc... Tiedätte kyllä tyypin. Mut mun pappa on liikunnallinen, hyväkäytöksinen, älykäs, taiteellinen, filosofinen, kouluttautunut, hyvä keskustelemaan ja ne kasvonpiirteet on just sitä mitä omista miehistä löydän tuon luonteen lisäksi...

Vierailija
30/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja mieheni kohdalla ei ainakaan päde. :D Pitäiskö tästä nyt huolestua?

Vierailija
31/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimanaamoja:

Mette Marit ja Haakon

Tämä on niin totta. Mette Marit muistuttaa tosi paljon kuningatar Sonjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme