Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä Tampereelta :)

22.10.2013 |

Heipsan!

Täällä kirjoittelee piakkoin 25-vuotias nuori nainen. Olen muuttanut avomieheni kanssa Tampereelle elokuussa ja kaipailisin täältä lisää uusia ystäviä.

Vapaa-ajalla tykkään käydä kahvittelemassa, leffassa, keikoilla, kävelyllä, kirppareilla, salilla, shoppailemassa yms. Tykkään myös laittaa ruokaa ja leipoa silloin kun aikaa riittää. Elämään on tulossa  maaliskuussa odotettua muutosta, koska odotan perheeseemme ensimmäistä lasta. Uudessa elämäntilanteessa olisi ihana löytää uusia ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen sekä itselle, tulevalle lapselle että koko perheelle.

Kirjoita sähköpostia, niin tutustutaan meikku_88@hotmail.com

Kommentit (4)

1/4 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!
Täällä kans vasta Tampereelle muuttanut (toukokuussa) äiti. Koko ikäni olen lähistöllä asunut, mutta nyt vasta pääsin tänne.

Olen 20-vuotias ja esikoistyttömme on kohta 4kk :)

2/4 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 24-vuotias tamperelainen äiti ja 6kk tyttö. Jotain vauvatapaamista voisi järjestää! Kahvittelu, keikat, kävely ja kirpparit kuulostaa hyvinkin tutuilta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, täältä löytyi muitakin tamperelaisia! :) Laittakaas sähköpostia, niin pystyy tutustuu paremmin :)

4/4 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Täällä kirjoitteleepi 22-vuotias tuleva mamma, LA maaliskuussa :)

Lähipiiristä ei löydy ketään jolla olisi/on tulossa vauva. Omat ystäväni ja kaverini ovatkin saaneet kuunnella minua kyllästymiseen saakka. Olisi ihanaa siis löytää joku, jonka kanssa voisi näistä asioista keskustella vaikka loputtomiin :)

Ottakaa yhteyttä: yolanda__9@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän