Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppisenä laihtuneet. Miten iho palautui? Entä kasvot?

Vierailija
08.09.2020 |

Olen 38-vuotias ja tässä pudottanut painoa viime vuonna 16 kiloa ja taas matka jatkuu. Vielä on jäljellä 10-20 kiloa. Miten nyt motivaatiota riittää.

Onko viime hetket nyt käsillä laihtumisen kannalta?
Vieläkö allit lähtee eikä jää heilumaan? Nyt vähän heiluu ja koitan käsiä treenata.

Entä kasvojen iho? Tai ylipäänsä, kuinka iho palautui?

Enkä tarkoita nyt lievästä ylipainosta normipainoon laihtuneita vaan teitä jotka ovat pudottaneet useamman kymmenenkin kiloa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään vanhempana laihtunutta ole palstalla?

Vierailija
2/4 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla huomaa kasvoista, että ei palaudu samaan malliin kuin nuorempana. Oon laihtunut 7 kiloa ja ennen pinkeä iho on nyt veltto ja kasvot löysän pyöreät. Toivottavasti palautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!

Kyllä iho vähän jäi löysäksi. Ei ole "nuoruuden kimmoisa" enää. Kasvot ok. Näytän paremmalta kuitenkin nyt kuin lihavana.

Laihdutin 36 kiloa. Aika hitaasti.

Vierailija
4/4 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulla huomaa kasvoista, että ei palaudu samaan malliin kuin nuorempana. Oon laihtunut 7 kiloa ja ennen pinkeä iho on nyt veltto ja kasvot löysän pyöreät. Toivottavasti palautuu.

Voi ei, tätä pelkään. Jos alkaa kasvot roikkua vähänkään niin urakka loppuu siihen. Mieluummin vähän pyöreä kuin laiha ja vanhan näköinen. Toistaiseksi pysynyt vielä hyvänä mutta kasvoissa on vielä ylipainon aiheuttamaa pyöreyttä.

Reisien iho vöhän löllöä, samoin kun allit. Vatsa kauhea mutta sen ulkonäöllä ei ole väliä. Kunhan siis vaan on suht' läskitön. Löysä iho ei vatsassa sinällään häiritse kun en harrasta napapaitoja.

Ap