Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

emätinpierut? Miehet, naiset kokemuksia?

Vierailija
21.10.2013 |

Tässä tuli vain mieleeni, viime kerralla (olen jonkinnäköisessä seksisuhteessa) seksiä harrastettaessa oli tavallista enemmän vaikeuksia saada miestä sisään ja siinä sählätessä pääsi emättimeen aika paljon ilmaa. No, sehän tuli erittäin selväks sitten ollessani miehen päällä kun alkoi kuulumaan ääniä alakerrasta.. Tietty asia itseäni nauratti jonkun verran, mutta vielä niin läheisiä ei olla etten olis häpeilemättä siitä selvinnyt. Mies kyllä ymmärsi asian, mutta miten noin yleensä itse reagoitte tälläisissä tapauksissa, miehet ja naiset? Jotenkin oli niin äänekkäitä viime kerralla ettei niitä voinut noin vaan ohittaa..Voiko mennä halut, alkaako naurattaa niin ettei pysty enää jatkaa vai mitä?:D Ennenkin sattunut mutta paljon vähemmän ja hiljaisempia ollut eli mennyt aika ohittamalla. Oon melko kokematon sänkyjutuissa vielä, siks nyt kyselenkin kun itteeni kyllä aina hävettää ne ja kun asialle vähän vaikea tehdäkkään mitään.. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on liiasta emättimen löysyydestä. Itsellä lasten jälkeen tuttu vaiva, onneks poistumaan päin... Treeniä siis!

Vierailija
2/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa miehillä tällaisesta on kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä että ois löysyydestä kiinni.. Ei ole, edelleenkään :D

Vierailija
4/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:45"]

Kyse on liiasta emättimen löysyydestä. Itsellä lasten jälkeen tuttu vaiva, onneks poistumaan päin... Treeniä siis!

[/quote]

Miten mulla kuuluu ainoastaan ja vain, jos mies nai takaapäin. Muuten ei pimppi prööttäile muissa asennoissa vain tuossa doggy asennossa. Ja mulla on tehnyt näin aina, ennen synnytyksiäkin jolloin olin vähän turhankin kireä :)

Vierailija
5/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minulla se taas meni juuri toisinpäin. Ennen lapsia noita emätinpieruja tuli seksiä harrastaessa ja nyt lasten jälkeen ei enää ollenkaan. Jostain luin, että se olisi nimenomaan kireyden merkki. Ilma menee sisään ja jää sinne jumiin ja tulee sitten pumppamalla ulos ja siitä ääni. Kun värkki on löysempi niin se ilma ei alunperinkään jää sinne jumiin vaan kulkee huomaamatta edes takaisin siinä samalla. 

Ap:n kysymykseen. Muistan kuinka inhottavia noi äänet oli ja minua ne ainakin vaivasivat seksiä harrastaessa, veivät vähän tunnelmaa pois. Mutta nauti nyt niistä kun vielä niitä tulee :) eli paikat on kireät :)

Vierailija
6/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu jo ajalta ennen synnytyksiä. Minullakin noita pieruja tulee vain kun asentona on ns. doggie style. Aluksi kuitattiin ne naurulla, nykyään kumpikaan ei reagoi enää mitenkään.

Vierailija
7/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole mikään löysyyden merkki. Minullakin menee ilmaa emättimeen aika paljon tietyissä asennoissa ja se sitten ajallaan pörisee pois. Jokainen seksikumppanini on tiennyt mistä on kyse eikä yksikään ole ainakaan minulle näyttänyt että halut olisi jotenkin kaikonneet. Uudessa suhteessa olen ensimmäisen pörinän jälkeen hieman huvittuneena selittänyt miehelle mistä on kyse ja kuten sanoin, he ovat jo ennestään ilmiöstä tienneet.

Jos se asia nolottaa niin voihan siitä etukäteen jutella. Ihan normaali anatomiaan liittyvä juttu se on, joten ei se minusta ainakaan mitenkään erityisen hauskaa ole, joskaan ei noloakaan. Jos kumppanisi tietää mistä rupina johtuu niin ei sitä seksin aikana tarvi sitten noteerata. Minä saatan huuhdahtaa että oho ja mies ei edes välttämättä huomaa tai tajua jos en asiasta numeroa tee.

Vierailija
8/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:50"]

Ai, minulla se taas meni juuri toisinpäin. Ennen lapsia noita emätinpieruja tuli seksiä harrastaessa ja nyt lasten jälkeen ei enää ollenkaan. Jostain luin, että se olisi nimenomaan kireyden merkki. Ilma menee sisään ja jää sinne jumiin ja tulee sitten pumppamalla ulos ja siitä ääni. Kun värkki on löysempi niin se ilma ei alunperinkään jää sinne jumiin vaan kulkee huomaamatta edes takaisin siinä samalla. 

Ap:n kysymykseen. Muistan kuinka inhottavia noi äänet oli ja minua ne ainakin vaivasivat seksiä harrastaessa, veivät vähän tunnelmaa pois. Mutta nauti nyt niistä kun vielä niitä tulee :) eli paikat on kireät :)

[/quote]

Sehän on huono jos se värkki on löysä. Eihän se tunnu miehestä millekkään

Vierailija
9/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko että on mitään tekoa löysyyden/kireyden kanssa. Minulla niitä on tullut AINA! Ekan poikakaverin kanssa (silloinhan se oli noloa), ennen synnytystä, synnytyksen jälkeen. Mutta minulla sitä ilmaa ei mene kuin takaapäin pantaessa. Joskus mies vielä painaa häntäluunkohdalta jolloin ilmaa menee paljon reilummin sisää, ja asentoa vaihdettaessa sitten törisee ulos. Kyllähän se vieläkin tunnelmaa latistaa ja olen sanonutkin miehelle että se häntäluusta painaminen pahentaa vielä asiaa. Lisäksi paikat kuivaa paljon nopeampaa kun ilmaa menee.

Mutta joo, ei onneks jokakertainen vaiva ollenkaan ja aikuisina osaamme tähän suhtautua luontevasti.

Vierailija
10/10 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän