Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Ikeassa saa aikuinen ostaa lasten lihapulla-annosta?

Vierailija
21.10.2013 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minä olen ostanut Ikeasta itselleni lastenannoksen. Olin raskaana ja raskausdiabeteksen vuoksi tarkka ruokavalio tyyliin kolme lihapullaa, yksi peruna...Tästä aikaa muutamia vuosia.

Vierailija
22/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 22:11"]

Jos se aikuisen annos maksaa 5 euroa, niin miksi nyt ei vaan voi maksaa sitä? Ei oo nuo ikean aikuisen annosten hinnat niin päätä huimaavia. Naurettavaa nostaa meteli jostain kahdesta eurosta! Lapsille on lasten annokset. Niissä on pienet katteet. Ois varmaan rouva halunnut jonkun lelunkin mukaan. 

[/quote]

No mutta, etkö ymmärrä...

Tämä oli keino tavallisen taviksen saada se hetki julkisuutta. Nyt kun on muotia, että jokainen haluaa olla ilmapalloisä ja tupakkiäiti, voi olla lihapullamamma. Saa hetken julkisuutta ja voi olla onnellinen loppuelämänsä

Oikeastihan nuo on naurettavia pellejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, miten kukaan ylipäätään syö noita "liha"pullia saati syöttää niitä lapsilleen, hinta kertoo laadusta AIKA paljon!

Vierailija
24/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:02"]

Mua ihmetyttää se, miten kukaan ylipäätään syö noita "liha"pullia saati syöttää niitä lapsilleen, hinta kertoo laadusta AIKA paljon!

[/quote]

Melkoista nipotusta jos Ikeassa käydessäsi et voi mennä syömäänm sitä sinun mittapuusi mukaan huonolaatuista ruokaa vaan pidät mielummin itsesi ja lapsesi nälässä...ei taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa!

Vierailija
25/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen ostanut eikä kukaan ole kysellyt...mistäs ne tietää kenelle sitä ruokaa aikuinen ostaa? Mulla aina lapset odottelee pöydässä ei ne jonottamaan tule,...

Vierailija
26/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olisi kysyä, miksei lyhytkasvuiset saa matkustaa lastenlipulla junassa?

Vierailija
27/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:36"]

Ihan sama olisi kysyä, miksei lyhytkasvuiset saa matkustaa lastenlipulla junassa?

[/quote]

Huono vertaus. Junamatkan pituus on sama lapsilla ja aikuisilla. Lasten annoksissa on vähemmän syötävää kuin aikuisten.

Vierailija
28/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:36"]

[/quote]

Ei vaan jos kysyisi miksi tarvitsee maksaa 100km matkasta jos on kyydissä vain 50km  ;)    ........... Lisäksi jos on oikeasti lyhytkasvuinen eikä vain lyhyt pääsee samaan hintaan kuin lapset :)

Vierailija
29/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aikuinen ostaa liinavaatekaupasta lasten littanan tyynyn, jos on niskavaivainen ja tottunut nukkumaan littanalla tyynyllä? Vai onko pakko ostaa paksu aikuisten tyyny ja repiä ylimääräiset täytteet välistä pois?

Saanko ostaa lasten suurinta kokoa olevat Reimatec- sormikkaat, koska olen pienikätinen aikuinen ja nuo hanskat ovat edullisemmat kuin urheilukauppojen Helly Hansenin aikuisten versiot?

Näitä esimerkkejä riittää.

Asiakkaan täytyy saada valita tarvitsemansa tuote!

hyvä Ikean ravintolapäällikkö/ravintoloista vastaava päällikkö:

Luokitelkaa aterianne jatkossa koon mukaan. Small (nyk. lasten annos)/Medium/Large/ Extra large. Asiakas saa sitten valita nälkänsä suuruutta vastaavan annoskoon. Kate siellä, toinen täällä. Teillä on muutenkin sisäänvetotuotteita niin kyllä se on sisäänvetoa jos aikuinenkin saa ostaa 'small'- aterian.

Vierailija
30/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:58"]

Luokitelkaa aterianne jatkossa koon mukaan. Small (nyk. lasten annos)/Medium/Large/ Extra large. Asiakas saa sitten valita nälkänsä suuruutta vastaavan annoskoon. Kate siellä, toinen täällä. Teillä on muutenkin sisäänvetotuotteita niin kyllä se on sisäänvetoa jos aikuinenkin saa ostaa 'small'- aterian.

[/quote]Laita toi ideasi menemään vaikka sähköpostitse, hyvä ehdotus.

Vierailija
31/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 08:58"]

[/quote]Laita toi ideasi menemään vaikka sähköpostitse, hyvä ehdotus.

[/quote]

Tämä johtaa siihen, että kaikkien annosten hinta nousee (erityisesti niiden pienimpien). Turha sitten kitistä.

Vierailija
32/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa nyt vielä vaatia lastenlippuja leffaankin, kun ette kuitenkaan kaikkea jaksa ymmärtää tai katsoa.

Kyllä yrittäjä saa rajoittaa palvelujaan. Täälläkään ei näköjään taas osata ajatella kuin yhteen suuntaan. Jos ravintolassa on annos jota ei tehdä kuin vähintään kahdelle, niin kuinkahan moni alkaisi mölistä, että heille on PAKKO tehdä puolikas? Tuskin kukaan.

Ja mitä tulee tähän Ikea juttuun, niin hyvänen aika, että ei voi maksaa muutama euroa oikeasta ateriasta, vaan levittelee ympäriinsä lääkärintodistusta. Saako sillä samalla todistuksella puoli pakettia nakkeja kaupasta. Hirveää huomionhakua sanon minä.

Vierailija
33/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs juttu se tämä on, että terveet lyhytkasvuiset saisivat maksaa lipuistaan vähemmän kuin muut?

Vierailija
34/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. Aivan. Kohta on joka toisella lääkärintodistus mukana ravintolassa ja vaaditaan jos jonkinmoista erityisannosta, kun ei listan ruuat kelpaa.

Vierailija
35/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään Ikean keksimä idea, on ihan yleistä ettei ravintolassa myydä lastenannoksia kuin lapsiasikkaille ja ymmärrän toisaalta ettei pöytiin tarjoilu -ravintolassa haluta lähteä tälle tielle.

En ymmärrä miksi siellä Ikeassa piti mennä esittelemään lääkärintodistuksia ollenkaan, tuohan on juuri sellainen paikka, jossa voi vain ostaa lastenannoksen ja viedä sen pöytään, ei siellä tule kukaan vahtimaan syökö annoksen lapsi vai aikuinen. Lapset osaavat odottaa pöydässäkin ruokaansa, eihän heidän tarvitse olla jonossa mukana, että saa ostettua lastenannoksia!

Vierailija
36/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien lääkärit ovat kirjoittaneet todistuksia siitä, että aikuiselle täytyy myydä lasten annos ravintolassa?

Vierailija
37/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin aina saanut Ikeassa sen lasten annoksen. Eikai kukaan (pienikokoinen) nainen oikeasti pysty syömään jotain 10 lihapullaa?! Meillä ainakin mies ottaa tuollaisen tavallisen, suuremman annoksen ja minä sitten tuon  lastenannoksen, eikä ole edes tarvinnut yrittää valehdella, että lapselle menee tai mitään. Jonkun kerran oli kovempi nälkä, niin otin siihen lisäksi sen lisukesalaatin, mikä oli myös ihan toimiva yhdistelmä.

Vierailija
38/38 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan mennä tänään uimahalliin ja vaatia lastenlippua, koska en halua uida isossa altaassa. Lilluisin vain lastenaltaassa.

Ja jos en saa lastenlippua, kuvaan myyjän heti puhelmimella ja paan feisbookkiin ja soitan iltasanomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä