Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo 50 000 poistanut vilkun puhelimestaan

Vierailija
08.09.2020 |

Kertoo IS: https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006628298.html
Holestuttava suunta jos kehitys on tämä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on käynyt mielessä kun täälläkin kommentteja on lukenut, että ajatteleeko moni että sitä vaan voi sitten koronassa kulkea ympäriinsä ja sovellus näistä reaaliajassa varoittaa.

Mun "tuttava" totesi, että hän käyttää puhelinta sen takia, että se alkaa heti hälyttämään kun on vaan koronapotilas lähettyvillä :D Ei taida moni tietää edes miten se ohjelma toimii. En sitten tiedä ajattelevatko he myös saavansa kulkea vapaana, kerta on tälläinen systeemi mikä hälyttää muita ihmisiä. 

Vierailija
22/24 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimessa (Honor 8x) tää ei ilmeisesti pelaa, ei siis tarkasta niitä "korona-avaimia". Joku väitti että hänellä uudelleen asennus auttoi vaivaan ja alkoi päivittää (näkee siis sieltä asetuksista miten tekee tarkistuksia), joten poistin ja latasin uudelleen. Ei siltikään vaikuta toimivan....

Mitä nämä tarkistukset oikein on mistä porukka puhuu.

Ei mun koronavilkussa ole mitään mistä sellaisia voisi katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavilkun toiminta vaatii bluetoothin päällä olemisen, ja koska bluetooth on helposti hakkeroitavissa, ei tuota tulisi kenenkään koskaan ladata.

Vierailija
24/24 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimessa (Honor 8x) tää ei ilmeisesti pelaa, ei siis tarkasta niitä "korona-avaimia". Joku väitti että hänellä uudelleen asennus auttoi vaivaan ja alkoi päivittää (näkee siis sieltä asetuksista miten tekee tarkistuksia), joten poistin ja latasin uudelleen. Ei siltikään vaikuta toimivan....

Mitä nämä tarkistukset oikein on mistä porukka puhuu.

Ei mun koronavilkussa ole mitään mistä sellaisia voisi katsoa.

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006629524.html

tässä jutussa oli selitty asiaa