Mikä on orgasmi-ennätyksesi?
Kommentit (36)
7. Sitten alkas olla jo niin rättipoikki että oli pakko lopettaa. Olisin kyllä saanut vielä vaikka kuinka monta... :)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:17"]
7. Sitten alkas olla jo niin rättipoikki että oli pakko lopettaa. Olisin kyllä saanut vielä vaikka kuinka monta... :)
[/quote]
No mahtoipa olla sitten hulppeat mielikuvat...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:08"]
Orgasmien määrä on lisääntynyt koko ajan. Pitkään enkkari oli 3...sen jälkeen 5...kunnes 14....ja nyt 40!
[/quote]
Ja nuo lukumäärät siis todellakin per kerta. Viimeisimmällä kerralla sain 14 krt puolen tunnin aikana. Loput neljästäkymmenestä tulivat seuraavan kahden tunnin aikana.
Nykyisen miehen kanssa: 3
Mulla oli muutaman vuoden suhde erään miehen kanssa; harrastimme s/m -seksiä, (minä sub) ja hän teki mulle useita multiorgasmeja.
Varmaan ehkä viisi. Sen enempää ei mun kroppa oikein kestä. Alkaa olee viidennen jälkeen jo paikat aika hellänä.
Ennätys taitaa olla seitsemäntoista. Sitten olikin paikat niin höllänä että oli pakko kiljua miestä lopettamaan. Enkä ihan vähään aikaan pystynyt kävelemään.
Minussa taitaa olla jotain vikaa, kun saan helposti ja usein. Yleensä perussession aikana saan 3-7, ja siitä eteenpäin ne vain voimistuvat ja voimistuvat.
kaksi kertaa kerran saanut. muutoin yleensä kerran. Yleensä orgasmin jälkeen alkaa sattua kaikki liike. mistä tämä johtuu?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 21:53"]
kaksi kertaa kerran saanut. muutoin yleensä kerran. Yleensä orgasmin jälkeen alkaa sattua kaikki liike. mistä tämä johtuu?
[/quote]
Hmm....joskus oman kivan tuokioissa olen kokenut samallaista. Että jo yhden-kahden orkun jälkeen klitta on yliherkkä kosketukselle. Mutta nyt...edes neljänkymmenen orkun jälkeen o klitta kipeä ?!
voi sinnuu raukkaa. neljä vuotta menny. onko asia korjaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin en pystynyt saamaan toisen ihmisen läsnäollessa orgasmia ollenkaan. Erosin. Olin yksin liki 2 vuotta. Löysin uuden miehen, jolle kerroin ongelmasta. Kuvittelin olevani rikkinäinen, toimintakyvytön. Mies sanoi, että ei usko näin olevan, luotti siihen että orkku tulee, ennemmin tai myöhemmin -vaikka puolen vuoden kuluttua. No, 3 päivää meni. Orgasmien määrä on lisääntynyt koko ajan. Pitkään enkkari oli 3...sen jälkeen 5...kunnes 14....ja nyt 40!
Käsittämätöntä. En tahdo uskoa itsekään.
Sama kokemus nykyisen miehen kanssa! Ennätys nyt viisi
Yksinään ehkä 5-6 joskus, miehen kanssa usein 3-4. Joskus ei ollenkaan, mutta silloin kun saan niin vähintään 2 kertaa yleensä.
Normaalisti naiseni saa 2-4 kertaa yhden yhdynnän aikana. Kun nainen on saamaisillaan orgasmin lopetan työntelyn tai hidastan reilusti. Sitten taas kiihdytän jne...Kun tätä tekee riittävän pitkään naisen orkku on aika hurja. Ja toine tulee heti perään kun vaan jatkaa. Ehkä myös kolmas ja neljäs.
Saako kaikki useita kertoja vai houkutteleeko tämä ketju vain multiorgastisia vastaamaan?
Kerran sain 8 yhden yön aikana, joka oli kuin yksi pitkä sessio. Parisuhteessa 3 yhden kerran aikana on ennätys. Yksin ehkä 3 putkeen myös, toki päivän aikana voi hoidella itseään useamman kerran.
Parasta on se kun mies näyttää halunsa, se vahvistaa omiakin tuntemuksia ehkä enemmän kuin mikään muu. Parisuhteessani minä vaan olen se enemmän haluava ja on harvinaista nähdä mies kiihkeänä. Seksi on silti hyvää ja saan suunnilleen aina orgasmin kun sitä on.
lähempänä kahtakymmentä