Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisin?

Vierailija
21.10.2013 |

Olen 21v opiskelija pääkaupunkiseudulta ja ajattelin kysyä täältä mitä muut mahdollisesti ajattelevat tilanteestani. Minulla on aina ollut taloudellisti ahdasta ja noin viikko sitten eräs tuttavani, joka opiskelee samassa laitoksessa pyysi minua muuttamaan hänen ja toisen minulle vieraan nuoren naisen luokse säästääkseni asumiskuluissa. Lupasin harkita asiaa ja käydä katsomassa asuntoa luentojen jälkeen.

Menimme tämän tuttavani auton kyydillä kohteeseen ja saavuimme hyvin suuren omakotitalon pihaan meren rannalla ja aloin heti epäilemään että tässä on nyt jokin kissa haudattuna, mutta opiskelijakaverini sanoi että selittää samalla kun esittelee minulle paikkoja. Uima-allas, poreallas, 2 kylpyhuonetta, 4 makuuhuonetta, sauna, höyrysauna, laituri, vene, iso yksityinen piha, valtavat terassit, jättimäinen televisio, iso keittiö, biljardipöytä ja sisustus viimeisen päälle. Kysyin että onko kaveri voittanut lotossa tai saanut ison perinnön tai jotain, mutta ei paljastanut vielä tämän enempää asiasta.

Hetkeä myöhemmin asuntoon tuli toinen tyttö josta oli aiemmin puhetta ja esitteli itsensä lyhyesti, mutta innostuneena. Toi mukanaan ruokaa kiinalaisesta jota sitten söimme samalla viinejä maistellen. Laittoivat saunan lämpiämään ja sanoivat että paljastavat minulle sitten saunan miten voivat asua täällä.