Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisin?

Vierailija
21.10.2013 |

Olen 21v opiskelija pääkaupunkiseudulta ja ajattelin kysyä täältä mitä muut mahdollisesti ajattelevat tilanteestani. Minulla on aina ollut taloudellisti ahdasta ja noin viikko sitten eräs tuttavani, joka opiskelee samassa laitoksessa pyysi minua muuttamaan hänen ja toisen minulle vieraan nuoren naisen luokse säästääkseni asumiskuluissa. Lupasin harkita asiaa ja käydä katsomassa asuntoa luentojen jälkeen.

Menimme tämän tuttavani auton kyydillä kohteeseen ja saavuimme hyvin suuren omakotitalon pihaan meren rannalla ja aloin heti epäilemään että tässä on nyt jokin kissa haudattuna, mutta opiskelijakaverini sanoi että selittää samalla kun esittelee minulle paikkoja. Uima-allas, poreallas, 2 kylpyhuonetta, 4 makuuhuonetta, sauna, höyrysauna, laituri, vene, iso yksityinen piha, valtavat terassit, jättimäinen televisio, iso keittiö, biljardipöytä ja sisustus viimeisen päälle. Kysyin että onko kaveri voittanut lotossa tai saanut ison perinnön tai jotain, mutta ei paljastanut vielä tämän enempää asiasta.

Hetkeä myöhemmin asuntoon tuli toinen tyttö josta oli aiemmin puhetta ja esitteli itsensä lyhyesti, mutta innostuneena. Toi mukanaan ruokaa kiinalaisesta jota sitten söimme samalla viinejä maistellen. Laittoivat saunan lämpiämään ja sanoivat että paljastavat minulle sitten saunan miten voivat asua täällä.

Kuten arvata saattaa niin kaikki vaikuttikin ihan liian hyvälle ollakseen totta, mutta uteliaisuudesta olin jäänyt kuuntelemaan mikä hommassa oli taka-ajatuksena. No tämä toinen tyttö sitten selvensi asiaa kertomalla että on erään hyvin rikkaan miehen tyttöystävä jonka on tavannu mallitöidensä kautta ja saa asua hänen kakkosasunnossaan kunhan pitää tämän "tyytyväisenä". Tajusin heti kuvion ja minua oltiin pyydetty mukaan tietenkin ulkonäköni puolesta. Tiedusteltuani lisää tarkempia yksityiskohtia minun pitäisi olla uusi tyttöystävä tälle herrasmiehelle ja pitää hänet tyytyväisenä, jotta voisin asua kyseisessä asunnossa, saada käyttööni auto ja rahaa kaikkeen tarpeellisiin asioihin kuten ruokaan ja vaatteisiin.

Mietin asiaa hetken ja kun tajusin kuinka onnellisia kaksi muuta neitiä oli niin lupauduin alustavasti heidän ehdotukseensa. Ei olisi ensimmäinen kerta kuitenkaan kun myyn itseäni rahasta, mutta sitten tulinkin kysyneeksi miksi he haluavat tälle miehelle uuden tyttöystävän, johon he kertoivat että hän oli pyytänyt näitä hommaan kolmannen jotta voisivat jäädä asumaan ja tämän oli myös olla estoton ryhmäseksiin. Lähdin siltä istumalta pienessä humalassa pois ja kohti lähintä bussipysäkkiä.

Tämän jälkeen olin melko varma etten tuohon asumisjärjestykseen suostu sillä en koe olevani bi-seksuaali kahden muun tytön tapaan. Mutta tänään kohtasin tuttavani taas laitoksella ja tämä toi minulle kirjekuoressa 10 000€ jos suostuisin diiliin. Aluksi epäröin, mutta sitten kun sain tietää tältäkyseisen miehen henkilöllisyyden niin kiinnostukseni heräsi täysin uudelleen eikä idea kimppaseksistä enää niin häiritsenyt. Mies on todella omaan makuuni. Nyt minun pitäisi tehdä kuulemma pian päätös tai ottavat asumaan jonkun muun.

En ole vielä lopullista päätöstä tehnyt, mutta haluaisin ulkopuolisten näkemystä asiasta mitä olisi hyvä tietää? Luultavasti suostun tarjoukseen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiahan on vain kahden laisia. Hulluja ja huoria. Ihan itse päätät kumpi olet. Kertomasi mukaan oletkin jo myynyt itseäsi, joten kysehän on vain rahasummasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla